måndag 25 juli 2011

24 Timmar..

Night Lady


"Dagens Gåva Till Oss Alla"
Night Ladys Star
Dagen ger dig en gåva..
Den ger dig 24 timmar att använda
så meningsfullt som möjligt..
Night Ladys Star
Låt denna dag ge dig insikt..
om den fantastiska styrka du har inom dig...
Låt lugn och ro infinna sig..
när dagen är slut..
Night Ladys Star
"Dagens Citat"
Den som drömmer på dagen vet mycket som undgår den
som bara drömmer på natten.
Night Ladys Star
Mina 24 timmar räcker inte till just nu..
Men hälsar på er så snart jag hinner..
Ha en jättefin dag allihop
Night Ladys Star
Night Lady

4 kommentarer:

Moonlight sa...

Tack för titten hos mig,
Roligt för Moonlight att ha ett hem igen :-) Trevlig helg önskar jag dig kram Moonlight

Night Lady sa...

Tack för titten Moonlight...
Jätteroligt att se dig igen..
Ha en fin helg och hoppas vi båda kommer att trivas här på blogspot... Kram Night Lady

Moonlight sa...

Tack Night Lady,
Jag tro att vi kommer att trivas...
Jätte kul..
Ha en fin helg..
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Kram Kram...