torsdag 14 juli 2011

Glöm Aldrig..

Night Lady

" Glöm Aldrig"
Night Ladys Star
Din närvaro är en gåva till världen.
Du är unik och det finns bara en som du.
Ditt liv blir vad du gör det till.
Ta en dag i taget.
Night Ladys Star
Se till din lycka, inte till dina bekymmer
Du klarar allt.
I dig finns så många svar.
Var förnuftig, modig och stark.
Night Ladys Star
Sätt inga gränser för dig själv.
Många drömmar väntar på att bli verklighet.
Beslut är alltför viktiga för att utebli.
Sträva efter höjdpunkter, mål och belöningar.
Night Ladys Star
Inget tar så mycket energi som att oroa sig
Ju längre man bär ett bekymmer, ju tyngre blir det att bära.
Ta inte saker alltför allvarligt.
Lev ett fridfullt liv, inte ett liv att ångra.
Night Ladys Star
Kom ihåg, att lite kärlek räcker långt
Kom ihåg, att mycket kärlek varar för alltid
Kom ihåg, att vänskap är en klok investering
Livets skatter är människor... tillsammans.
Night Ladys Star
Förstå, att det aldrig är för sent.
Gör vardagliga saker på ett ovanligt sätt.
Må bra, ha hopp och känn glädje.
Använd din tid till att sikta mot stjärnorna.
Night Ladys Star
Och glöm aldrig inte för någon enda dag . . .
hur oerhört speciell du är!
Night Ladys Star
Night Lady




4 kommentarer:

Piraten sa...

Ja jag är verkligen unik haha
Finns bara en av mig
Vart bra här liknar din gamla space
Fortsätt i den här stilen
Kram Pirate4n

Anonym sa...

Wooowww God morgon!!
Men nä va kul du är här jag blev tappar hakan.. Jag mycket glaaddd!! käraste du!! Stor krammm // JamieSilver ☻

Anonym sa...

Psss du!! Ja du kan in till design och sen du ser "Navbar" du kan välja svart eller transparent hoppas du fattar mig hihii!!! Ha en fin morgon dag igen!! Jag verklig mycket glad att du är här!!! Coolt!! Kram igen... ☻ ☻ // JamieSilver

Night Lady sa...

Jaha tack så mycket Piraten...

och Jamie ja här är jag hi hi..
Sen space försvann så har Night Lady/Nicki hoppat hit och dit på nätet...
Ja du vet om du ska flytta så letar du ett nytt hem innan du flyttar...Men på space blev vi utslängda innan vi visste var vi ville bo stackars oss...

Men jag provar mig fram..Webs och Facebook har jag provat men tagit bort..Wordpress ska jag behålla den är Nickis...
Twitter ja vi får se vet inte säkert ännu och blogger ja säger vi får se igen..

Har provat mig fram här sen i torsdags men vi får se hur det slutar....
Kram på dig Lady N innebär båda Night Lady och Nicki...Kram Baci :-)