torsdag 28 juli 2011

The Hope..

Night Lady
"Hoppet"
"Det sista som överger oss"
Night Ladys Star
Jag har alltid känt, att det ögonblick då man vaknar på morgonen..
är det underbaraste av dygnets tjugofyra timmar..
Night Ladys Star
Det spelar ingen roll hur nedstämd och modlös man känner sig ..
man är ändå säker på att absolut vad som helst kan hända..
Night Ladys Star
Det faktum att det praktiskt taget aldrig händer något bekymrar inte ett dugg
Möjligheten finns där alltid..
Night Ladys Star
Även om jag visste,att världen skulle gå under i morgon..
skulle jag plantera mitt äppelträd i dag..
"Martin Luther King"
Night Ladys Star
Jag tänker inte på allt elände..
Utan på det vackra som ännu finns kvar..
"Anne Frank"
Night Ladys Star
Night Lady

2 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady...
Det är precis så det ska vara, man ska tänker framåt, och glädjeämnet i livet, för annars är det svårt att leva...
ha en skön Dag...
Kram Moonlight

Night Lady sa...

taqck Moonlight..
Vad bra att vi tycker likadant :-)
Hoppas din helg var bra det var min..Ha en härlig måndag kram Night Lady