torsdag 21 juli 2011

Lejonet..

Leo
LEJONET
"23/7-23/8"
Night Ladys Star
Jag är karismatisk..optimistisk och generös..
Min inställning till livet är att man skall ta för sig av det..
Night Ladys Star
Mitt tecken tillhör själva Solen och det märks..
För jag sprider livsglädje omkring mig och jag är storslagen på alla sätt..
Inget annat tecken är så charmigt som Lejonets och jag besitter också en
majestätisk värdighet..
Night Ladys Star
Jag har förmågan att få den jag umgås med att verkligen känna sig utvald..
Jag är dessutom mycket allmänbegåvad så jag lyckas för det mesta med
det jag tar mig för oavsett vad det är..
Night Ladys Star
Min största svaghet är på sätt och vis att jag tar dagen som
den kommer..
Min förmåga att vara nöjd och min lättja kan ligga mig i fatet
så att jag får svårt att komma någonstans..
Night Ladys Star
Jag är född i den rörliga dekaden 13-23/8 och är generös..ärlig och uppriktig..
Jag tycker om utmaningar och eftersom jag älskar att vinna så gör jag det..
Jag tycker också att långa resor är både spännande och givande..
Night Ladys Star
"Top 10 Reasons I'm A Leo"
Night Ladys Star
Can sell ice to eskimos..
My Motto..I'm the greatest..
Such animal megnetism..
I'll never be a wimp..
Leader of the pack..
Can complain loudly..
Like people to depend om me..
Natural born actor..
Always fun to be around..
Night Ladys Star
And The #1 Reason
I Am A Leo Is
I Am Born Under
The Sign Of The Lion
Night Ladys Star
The Lion...You are my Savior..The Lord of my life..
And the Champion of my Heart..
Leo

10 kommentarer:

mathilde1305 sa...

Hej Night Lady,
Snyggt, att bli omfamnad av så mjuka vänner..
men du är ju värt att kramas...
Ha en fin Dag..
Kram Tilde

Anonym sa...

Ciao cuore amica!!
Vackert ordet och verklig ha bra vän!!
Pss oj Jag ser du tryck 2 st ikoner hos min bloggintresserade vilken jag skratt, ja samma med mig jag trycker oxå mig själv och vet inte hur tag bort den ska vara, men vet inte hur!! klumping hihihi!!
Jag blir tokig svårt med html ramar koder och annorlunda upp kanten tjock.. inte lik som spaces live, måste nån annan koder, hittar inte jag ska sätta in en anteckning senare!!
Ops en kvinna från Italien som heter Melissa, och hon har massor hennes sidor jösses.. var det flyttat till Wp frå spaces ser jag!! Tusan hon var mycket fin hennes massor animerade hmmm!! Jag lite besvik for min hd ar ok men inte slangen och skaffa ny sen och tur 2 st har annan.. tssss alla mappar ska kopia till min hd som jag har 2 tb och 650 gb och den har en 2 ar sen 750 gb men den gick trasig slang ggrrr, fa ny slang imorgon eller mandag sager min gubbe!! Japp ha en underbardag och saknar vi regna tssss!! Baciii :D ☻ // Jamie!!

Lady Jude sa...

Are you letting go of this site Nicki, I didn't have any trouble getting here or anything...

Night Lady sa...

Mathilde..
Jadå mina Lejon är fina men att krama dom i verkliheten vete sjutton..Dom kanske inte vet att jag hör till deras tecken och tycker jag passar bra som frukost..
Har ändrat så att man lämnar kommenterer så här i stället på en annan sida då försvann mitt problem med profilen..Kram Lady N

Night Lady sa...

Jamie..
Jag tror mitt problem försvunnit nu blir jag inte anonym när jag skriver..Ändra hos dig också så ser man när du skriver..Jag ändrade kommentarers inställning till den här vira sidan du har samma men en liten och förrut så skrev man direkt på min svarta sida..Hörs imorgon kram Nicki

Night Lady sa...

Lady Jude...
No i must keep this site..I think my problem is gone..I can now write on my page and show that it is my name .. goals in the past so I was just anonymous .. We'll see how it gets on your sites .. Hugs Nicki

JamieSilver sa...

Hej igen nu har jag tagit bort bloggintresserade och det är onödig bra bara som jag kan se själv och de inte kan se hos blogg intresserade!! Men jag har ju klart hos blogspot listan helt ok!! Jag ser det var hos profil redigera där.. Puh!!! Ja Jag ger dig stor kram Baci ☻ ☻ Jamie Ses snart vi äter gott jag väntar min gulle gubbe... :D

Rayas Blogg sa...

Nicki det var jätte tråkigt med sånt där problem med profil.. Jag kan väl inte blockera dig..
Men jag ser att det ena av de två NightLadys som följer min sida är anknuten till fler sidor än den andra. Vilket av de är det första, alltså Nicki? (Som du hade på Twitter)
Ja just det, du kan ju inte längre logga in som Nicki.. Usch vad krångligt..
Hoppas det löser sig..
Kram/Raya

Night Lady sa...

Jamie..
Tack för tipset...Nu tog jag också bort bloggintresserade för som sagt den tar plats och är helt onödig..Jag lade till mig hos alla men bara du och Raya som lade till hos mig så då vill jag inte ha den..Sätter istället alla jag vill ha i min blogglista..Mycket bättre och minst problem...Ha en fin helg Kram Nicki

Night Lady sa...

Raya...
Jag tog bort bloggintresserad fick tipset av en annan vän..Den tar plats och är helt onödig jag har dom vänner jag vill ha i blogglista det räcker..Men du måste ju kunna ta bort vänner från blogggintresserade går inte det?
Ha en fin helg kram Nicki