tisdag 19 juli 2011

The Lions Call..

Night Lady

Sol invictus
"Den oövervinnerliga solen"
Night Ladys Star
Solens namn på mig är
"Selene"
Jag är ett Lejon.. Stolt och Kreativ..
"Lejonets Motto"
Jag Ska!
Night Ladys Star
Lejonets Planet: Solen
Solens Nyckelord: Vara - Identifiera
Lejonets Nyckelord: Centrera
Lejonet säger: Det blir som jag har sagt
Lejonet
Lejon är stolta och majestätiska..
De har en stark personlighet och har behov av att glänsa..
Du älskar att vara ledare Du är en utåtriktad människa
och hyser en oerhörd kärlek till livet.. En normal och enahanda
tillvaro är inget för dig.. Hur gammal du än är behöver du
massor av färg och dramatik!
King of The Jungle
There is a Reason These Guys are King of The Jungle
They're at The Top of The Food Chain and They're Scared of Nothing
"They Don't Even Have To Be Scared of Humans
Night Ladys Star
Lejonet är av Släkten Panthera,
Familjen - Felidae - Kattdjur
Night Ladys Star
"Innehållande De Fyra Stora Katterna"
Lejon Tiger Leopard och Jaguar
Night Ladys Star
Night Lady

6 kommentarer:

maria sa...

Hej min fina vän <3

Så det är här du är nu...Mysig och lite spännande sida :)
Jag ändrar länken från min blogg...

Kommer vara lite av och an på min blogg några dagar framåt, har en liten svacka just nu...

Må så gott...
Kramar

mathilde1305 sa...

Hej Night Lady..
Jätte fint bloggsida, och lyxiga sidor som alltid..
Ha en fin Dag ...
Kram Mathilde

Rayas Blogg sa...

Oj vad du har jobbat med sidorna! Fint var det också.. Skiljer inte mycket från webs eller spaces, din nya sida! Grattis och lycka till.. Hoppas du trivs med blogger!
Ha en fin dag och helg.. Vi är hemma så lite just nu så jag har svårt att koncentrera mig på bloggar..
Kram/Raya

Night Lady sa...

Hej Maria..
Nej du behöver inte ändra länken..
Jag har båda Nickis Wordpress och Night Ladys Blogspot..Jag håller på att uppdatera alla länkar här nu så jag har din hemsida på vänners hemsidor och din blogg på blandade bloggar gör detsamma på min wordpress..Och ingen fara alls om du är lite av och till samma för oss alla man vet ju var man har sina vänner ändå.. Kram på dig från Nicki

Night Lady sa...

Hej Mathilde eller Moonlight låter bättre här..Bara min gamla vanliga space som återuppstått..Vill ha den kvar och även Nicki på wordpress dom kompleterar varandra Night Lady står för fantasi och Nicki säger vad hon vill..
Ha en fin kväll kram Lady N

Night Lady sa...

Raya..
Ja inte behövde man tänka så värst med att få hit det som är här nu..
Däremot så är blogspot lite väl omständiga om man jämnför med space och wordpress..Dom krånglar gärna till det hela i onödan därför tar det tid att lösa minsta bagatell här..Men det ger sig väl med tiden..Kram Lady N som står för både (Night Lady och Nicki)... :-)