måndag 18 juli 2011

Monday..

Sunrise

"Monday Monday"
Night Ladys Star
Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt..
Jo ja sa just de att det är måndag morgon
och mitt huvud känns så tungt..
"Povel Ramel"
Night Ladys Star
Det är måndag där ute, det känns i luften..
Jag hatar måndagar..
Night Ladys Star
Måndagar är ett jäkla sätt att tillbringa
en sjundedel av sitt liv på..
Night Ladys Star
Världen går nog under på en måndag hoppas jag..
Vore synd att förstöra en veckohelg med sånt..
Night Ladys Star
Det finns bara en bra sak med måndagar..
Att det är så långt till nästa måndag..
Night Ladys Star
Det bästa botemedlet mot sömnlöshet är en..
"Måndagsmorgon"
Night Ladys Star
I Wish you a Wonderful Monday..
Night Lady

2 kommentarer:

Piraten sa...

Tack för hjälpen igår,
Är supernöjd med mitt sovrum nu
Hör av mig när jag varit på Ikea
Kram Piraten

Night Lady sa...

Tack själv Piraten...
Ditt sovrum blev så snyggt..
Och ja ring när du köpt ditt nya bord...
Kram Lady N