fredag 22 juli 2011

Relationer..

Night Lady

"Relationer och Samstämmighet"
För Lejonet
Night Ladys Star
När det gäller vänskap eller kärlek kan Lejonen ta litet tid på sig att tina upp..
De är stolta och andra kan behöva visa sig värdiga deras uppmärksamhet..
Om du håller måttet har du hittat en storsint vän eller partner
som finner verkligt nöje i ditt sällskap...
Night Ladys Star
Lejonet är en utåtriktad människa och hyser en oerhörd kärlek till livet..
En normal och enahanda tillvaro är inget för ett Lejon..
Hur gammal du än är behöver du massor av
färg och dramatik..
Night Ladys Star
Lejon - Stenbock - Förnuftig vän
Lejon - Vattuman - Av och till
Lejon - Fisk - Båda älskar glamour
Night Ladys Star
" Lejon - Vädur - Här slår det gnistor"
Lejon - Oxe - Två Livsnjutare
Lejon - Tvilling - Spännande men rastlös
Night Ladys Star
Lejon - Kräfta - Alltid hemma
Lejon - Lejon - Ömsesidig respekt
Lejon - Jungfru - Varar sannolikt inte
Night Ladys Star
Lejon - Våg - Vinner i längden
Lejon - Skorpion - Bara i små doser
Lejon - Skytt - Inspirerande energiknippe
Night Ladys Star
Hur ska detta gå jag som bor ihop med en kräfta..
Jag ska uppenbarligen ha en Vädur..
Night Ladys Star
"Hur typisk är jag för mitt Stjärntecken"
Bortsett från vissa drag av lättja och stolthet är du ett riktigt Lejon..
Med all dess värme, generositet och djupa känslor..
En person i detta tecken går i regel långt i sitt yrke
och är nästan alltid en ledartyp..
Night Ladys Star
Din svaga punkt kan vara dåligt omdöme,
som kan leda till många olyckliga förhållanden..
Försök undvika att bara se till ytan..
Leo

5 kommentarer:

JamieSilver sa...

God morgon Night Lady ☻
Ja varsågod Precis det är onödig, men varför dom gör det, jag använder inte!!
Ja jag har skrivit dig några dagar sen och om du fundera kollar din design och där finns "Navbar" och redigera vad du ville ha och men du kan tar svart uppe eller dark transparent.
Jag valde "Dark transparent" hos navbar om du har hos din design!!
Oaaww vacker animerade du har där och söta simba hihi jag har tittade på tv gullig som jag har egen dvd!! Snart min dotters pojkvän ge mig massor söta walt disney och bara talar italienska men min dotter kan ge mig översätt. Det var bra!!
Japp Jag har tittade verklig bra tipsat hos "Fixa din blogg" Och jag fundera om malldesign som kan lägga hos css style typ.. jag prova tar en annan dag!!! Jag tar bara lugn och kanske på måndag får väl se.. jag kan inte allt och bara en del men mest hos min en annan sida du vet!! Ok Du är special vän som jag har vet jag!! Stor kramen ☻ ☻ ☻
Psss jag har sett Melissas som hon har sida "Love" hos blogspot och det verkar tungt segt hon har och hon hade massor html ramar.. jag har skrivit till hennes chatbox men ingen svar!! Jag får väl vänta.. Om du inte hittar så jag skicar till dig post utanför ses!! Jag ser hon kommer fran Florens, jag har varit där många ggr och vacker utsikter där och dyrt resturang.. hihii!! Kram jag bara bla bla!! Ses vii...

Night Lady sa...

Hej Jamie...
Vet inte om du kan se det här just nu men ja har låst min sida ett tag..Jag ska inte slänga den men jag behöver i lugn och ro göra sidan färdig..Hoppas allt bra med dig..Kram Nicki

Moonlight sa...

Hej Night Lady...
Vad roligt, kan skriva till dig igen..Jätte snyggt uppläggning, blogger är kanske inte så dålig trots allt, bara man kom underfund med alla knappar ect.
Önskar dig en mycket fin Helg..
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Tack Moonlight..
Ha en fin helg du med..
Kram Night Lady

Ariel sa...

Hello Night Lady, =)
have a nice week
a big hug for you!