onsdag 10 augusti 2011

Friendship..

Night Lady
NL
"Vänskap"
Night Ladys Star
Du möter många människor i ditt liv..
Men det är endast riktiga vänner som
lämnar spår i ditt hjärta..
Night Ladys Star
För att kunna hantera dig själv..Använd huvudet..
För att kunna hantera andra..Använd ditt hjärta..
Night Ladys Star
Kloka människor diskuterar idéer..
Medelmåttiga människor diskuterar händelser..
Dåliga människor diskuterar andra människor..
Night Ladys Star
Lär av andras fel..
Du lever inte tillräckligt länge själv..
För att göra dem alla..
Night Ladys Star
Vi är vänner du och jag..
Tar du med en ny vän är vi tre..
Vi blir en liten grupp och får en vänskapskrets..
Det finns egentligen ingen början men heller inte ett slut..
Night Ladys Star
Gårdagen är historia..
Morgondagen blir en överraskning..
Dagen idag är en gåva..
Night Ladys Star
"Vänskapscitat"
Pengar kan inte köpa dig vänner..
Men de gör dina fiender betydligt hövligare..
Night Ladys Star
Det finns få uppriktiga vänner..
Men så är heller inte efterfrågan så stor..
Night Ladys Star
Night Lady

6 kommentarer:

Rayas Blogg sa...

Sommaren lider mot sitt slut. Den har varit härlig, visserligen lite fuktig och jobbig ett tag, men nu börjar det nog lätta till lite.
Igår regnade det ordentligt, fast inte här, vi var till Ekerö och skulle till Svartsjö slottet igen och ha picknick, men vi fick sitta i bilen med vår matsäck vid Ekerö Möbler.. Det intressanta var att det var solsken och regn samtidigt!
Önskar dig en fortsatt bra vecka.
Kram/Raya

Night Lady sa...

Godmorgon Raya..
Ja sommaren har varit fin men som du säger mycket kladdig..
Jag tycker det känns konstigt med det gråa kalla just nu det är ju bara i mitten på augusti..Förra veckan så badade ungarna här utanför..
Synd att det regnade på er utflykt..
Ha en bra dag och hoppas på lite sol..Kram Night Lady

Ps jag tänker inte gå runt och skriva som night lady så länge sidan är låst för då undrar väl mina andra vänner varför dom inte kommer in..Så ligger lågt tills vidare..

Rayas Blogg sa...

Hej Night Lady.. Mer regn i natt, oj vad jag fick sova gott, har varit såå trött hela dagen!
Tänkte på en sak som gäller bakgrund på sidan. Du ser att din rullar.. Det går att ändra om man vill. Gå till Design >Malldesign >Bakgrund. Där finns att bocka av rullning, om man vill. Det är ju inget fel på nåt sätt om det rullar, låt det rulla då! ;-)

Ha en fin kväll..
Kram/R

Night Lady sa...

Hej Raya..
Jodå jag vet att man kan låta bakgrunden stå still har provat det men gillar inte det..Om bara det svarta rör sig och bakgrunden står still tycker jag att sidan känns jätteliten..Om allt åker upp eller ner känns det som om sidan har fullbredd..Så därför ändrar inte jag på det..

Har upptäckt att vänners blogspotlista tar sån plats..Jag vill se deras uppdateringar men listan blir så lång...Nu har jag delat upp det i 2 st blogglistor med en vattenbild emellan det känns redan bättre..Ska trycka in hälften av dom i lista 2 imorgon...

Lite kul är det vad alla tycker tänkte på det nu när du pratar om bakgrunden..En annan vän tyckte hela tiden att jag skulle göra det svarta transparent så att man ser igenom men det gillar jag inte alls..Men som sagt bara att prova sig fram heela tiden..

Jag har en blogspot som är helt tom i snövits namn det är min testsida..fick tipset på fixa din blogspot..då behöver man inte kladda och försöra på sin egen sida..Du hittar dom i mina länkar om du inte redan har dom..

Men tack vare den sidan så lärde jag mig blogspot på 3 dggr..
Nu ska janne och jag äta hoppas du sover gott inatt också...Kram Night Lady

Moonlight sa...

Hej Night Lady,
Vänskap gör varje börda lätt...
Bästa vänner är som diamanter, värdefulla och sällsynta,falska vänner är som löv, finns överallt..
Jätte fint skrivet i din blogg...

Vad fort det går, nu börja träden skifta färg, tycker lite för tidigt,jag hoppas fortfarande på lite sommarvärme. Igår åskade och regnade det rejält, men regn behövs, det är torrt i marken.
Ha en fin kväll..
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Ja nu blev det bra..
Och vädret jo dom sa på tv igår att nästa vecka blir det varmt och soligt igen men det återstår att se...Ha en fin helg..Kram Night Lady