onsdag 3 augusti 2011

The Same Procedure As Last Year..

Leo
"Love Test"
Night Ladys Star
Testade min sambo och mig på en Love Test..
Här ser ni svaret..
Dr Love..Ja nu har han gett mig problem..
Absolut inte det svar jag väntat mig..
Moorrrrrrrrr..
Night Ladys Star
Här är dina resultat från Dr Love:
Night Lady (¯`v´¯) Vanman
 `·.¸.·´
0%
Night Ladys Star
Dr. Love tror att ett förhållande mellan Night Lady och Vanman .......
Driver du med mig?......
Inte ens om det vore den sista personen på Jorden skulle det funka....
Night Ladys Star
Tack för det Dr Love..
Night Lady

2 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady,
Det var ju inte det svaret kanske du vill höra, eller?
Ja, vad ska man säga, Dr. Love vet väl bäst...
önskar en trevlig Helg med Vanmannen..
Kram Moonlight..

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Dr Love.. ja jag tror han är en gammal gubbe med glasögonen långt ner på näsan som läspar när han pratar..Han lever ensam dricker te på morgonen och är allmänt gaggig han för också långa diskutioner med sina blommor och han saknar förmodligen sin mamma som han bott hos i hela sitt liv..Ha ha..

Ja helgen det ska tydligen regna på lördag så då lär man väl vara hemma..Och regnar det så slipper man höra på sina skrikiga gapiga grannar :-(