torsdag 22 september 2011

Andvändbart recept..

Bon Appetit

 
"Ett Fantastiskt användbart Recept"
Night Ladys Star
1 kopp vänlighet..
2 rågade teskedar förståelse..
4 tsk tid och tålamod..
1 nypa varm personlighet..
1 stänk humor..
Mät orden noga..
Tillsätt den rågade förståelsen..
Använd gott om tid och glöm ej tålamodet..
Blandas på eld med den varma personligheten..
Men får ej kokas..
Night Ladys Star
Håll temperaturen låg och ha alltid humor till hands..
Smaksätt med livets krydda..
och servera i individuella portioner..
Night Ladys Star
"Dagens Citat"
Till vad tjänar visdom..
Om den inte förs vidare..
Night Ladys Star
Have a nice day..
Night Lady

8 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Bra recept...man skulle mår väldigt gott, ska prövas...
Ha en fin helg..
Kram Moonlight

zinaidakrax sa...

Mycket bra recept, värt att lära sig utantill..
Ha en skön helg
Kram/Z

Cumulus sa...

Alltid lika förvånad över hur enkelt och fint du fixar en blogg!
Med finaste krydda och smakfullt utseende.

För mig är det svårare...inget kommer ut ur skafferiet
och när det kommer, är det som stekt fläsk med löksås.
Sällan kocken ser stolt ut.

Idag ska vi njuta av solens tillredning.
Kramar.

Anonym sa...

Hej Night Lady.
Vilken fin sida du har här påminner ju om space.
Ha en fin helg.
Kram Maya K.

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Hoppas din helg var bra..
Vår var hektisk men rolig.Nu är allt nästan klart återstår bara att sätta tillbaka hyllor med innehåll gardiner och lite annat plock..Lite ovant vart det att sängen var så mycket lägre än den gammla..Men den gamla fick jag ju nästan klättra upp i..Ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Zinaida..
Kul att se även dig här..Och den sköna helgen blev jobbig men rolig...Ha en fin dag nu..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Cumulus...
Tack för komplimangen :-)
Och dina bloggar ja jag tycker om dom dom är Cumulus och dom är bra..Önskar dig en toppendag och tack för titten..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Maya...
Kul att du tittade in..
Ja nu har både du och Raya sagt att min sida liknar space och då blir jag nöjd för det var exakt det jag ville uppnå återskapa mina space sidor och då har jag ju lyckats :-) Tack Tack..
Här hemma är de3t nästan färdigt nu skriver om det på wordpress..Kram Night Lady