måndag 19 september 2011

Days of Rain..

Sunrise

"Rainy Day"
Night Ladys Star
I do not like a rainy day..
The road is wet the sky is gray..
They dress me up from head to toes..
In lots and lots of rubber clothes..
I wish the sun would come and stay..
I do not like a rainy day..
Night Ladys Star
"Regn är inget för oss häxor"
För ett gott humör!
Börja varje morgon med att ta en tesked olivolja..
Ät snabbt en bit citron efteråt, det mildrar olivoljans smak..
Olivolja stimulerar gallblåsan och levern, den ger dig gott humör..
Den ger ett stort välbehag som varar hela dagen och natten..
Ett gott råd.. Flyg ovanför molnen..
Night Ladys Star
"I'm Singing In The Rain"
I'm singing in the rain.. Just singing in the rain..
What a glorious feeling.. I'm happy again..
I'm laughing at clouds.. So dark up above..
The sun's in my heart.. And I'm ready for love..


Night Ladys Star
Let the stormy clouds chase.. Everyone from the place..
Come on with the rain.. I've a smile on my face..
I'll walk down the lane.. With a happy refrain..
Singing, singing in the rain.. dancing in the rain..
Night Ladys Star
I'm singing in the rain.. Just singing in the rain..
What a glorious feeling.. I'm happy again..
I walk down the lane.. With a happy refrain..
I'm singing, singing in the rain.. singing in the rain..

Night Ladys Star
"Dagens Citat"
"Regnbågen Är Tårars Själ"
The best thing one can do when it's raining
Is to let it rain..

Night Ladys Star
Night Lady

8 kommentarer:

Rayas Blogg sa...

Hejsa.. Oj vad det regnar, går inte heller ut idag! Helt rätt att hänga vid datorn.. Jag hade en helt datorfri helg och gjorde helt andra saker, bland annat stickade färdigt ett par benvärmare som jag började i januari.. Sen var de och irriterade mig hela sommaren med sina petande stickor! Jag la upp modulen med bloggföljare. Om du börjar följa så kan jag blockera den andra NightLady så får vi se vad som händer! I bästa fall ingenting.. Men om även du då blir blockerad så får den vara kvar, om du fortfarande kan kommentera..
Ha en bra dag/Kram

Night Lady sa...

Hej Raya...
Jag har helt datorfri helg varje helg..I princip från fredag kväll till måndag morgon..

Jag är väldigt irriterad för Janne ringde hem han är tydligen superförkyld feber hosta snuva med mera..Jag blir galen för det betyder att jag ska vara sjuk minst en månad framåt så har det varit sen den dagen jag träffade honom..Jag tål tydligen inte hans bakterier och han är en sån som släpar hem varenda förkylning eller influensa som han går förbi..

Han blir bra på en vecka för mig tar det 4 veckor..När han släpar hem influensan får jag som regel vara sjuk i 6 veckor..Botten det här..

Provar att sätta Night Lady på dina sidor så får vi se vad som händer..Men konstigt att inte blogspot registrerar och ser såna fel själva..Till och med på msn wndows så försvinner det ju automatiskt efter ett tag..
Ha en bra veckaq kram Night Lady

Cumulus sa...

Hej!

Har du testat detta med olivoljan?
Det betyder inte toan resten av dagen :)))

Det har regnat här också, från morgon till kväll och kroppen är i slowmotionläge.
Vi får tydligen vinter i oktober igen.

Hoppas du slipper flunsan, vännen.

Kramar.

Rayas Blogg sa...

Hej igen.. Jag hoppas du slipper förkylningen denna gång! Håller tummar..
Jag har nu blockerat den första, få se om du kommer fram hos mig då.. De två profilerna ser ju olika ut, så det borde inte påverka den här nyaste profilen.. Jag kan alltid titta hos dig om det trots allt blir så att även du blev blockerad!
Även Uffe känner sig förkyld idag, det är trist att allt det där ska börja nu.
Kramen/R

Night Lady sa...

Cumulus...
Testat olivoljan nej fniss..
Bara lite häxprat ha ha..
ja hösten kom verkligen fort..
Hoppas vintern och kung bore inte har lika bråttom..
ja dyu Janne är jättedålig så jag ser inte fram emot att bli smittad..Önskar dig nu en härlig helg...Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Raya...
Ja jag har inte märkt något av blockeringen så det är ju ett bevis på att det är två helt olika nick..Önskar att alla kunde ta bort den men dom struntar i det så då kan jag inte göra någort åt saken..Ha en fin helg nu Kram Night Lady

Moonlight sa...

Hej Night Lady...
När det regnar som värst vill man krypa under täcke och läsa en bra bok..
Hoppas att du håller dig friskt och inte blir smittad.
Var rädd om dig..
Ha en fin helg..
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Tack för titten...
Ja som tur är så var det ju strålande väder hela helgen och ännu så länge är jag inte smittad...Ha en fin dag...Kram Night Lady