måndag 3 oktober 2011

Dreamcatcher..

Anisha Chandra Moon
My Dream Catcher"
Night Ladys Star
Dream catcher a little device..
Dream catcher I see your surprise..
Dream catcher wake me up..
Night Ladys Star
Dream catcher don't be rough..
Dream catcher gives me its hand..
Dream catcher takes me to the sand..
Night Ladys Star
Dream catcher takes my dreams..
Dream catcher sends me back to sleep..
Dream catcher so beautiful..
Night Ladys Star
Dream catcher my only hope..
Dream catcher can't you see..
I'm in your world..Come and catch me.
Kimberley Logan
Night Ladys Star
"Dagens Citat"
Den som vill göra verklighet av sina drömmar
måste vara vaken..
Night Ladys Star
Nu önskar jag er alla en trevlig vecka..
Night Lady

16 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!! Mig jag vaken!!
Och tack detsamma!!
Till dig detsamma trevlig vecka!!
Bacio tua amica sempre!!
☻ JamieSilver ♥ Rapunzel ☻

Anonym sa...

Pssss kan du ta bort uppe och jag har kollat och det funkar inte för att du har inga hos "länkar till lägg som kan inte se hos markera kan du se url vackra png men det går inte ok!! Ha en fin i veckan!! Bacio JamieSilver ♥ Rapunzel (Kanske jag prova mig själv om det funkar eller inte handlar om url det var ganska svårt hmm!!! :D

Night Lady sa...

Tack Jamie...
Godmorgon på dig också :-)
Du vaknar också tidigt..
ha en fin dag nu kram Night Lady

Night Lady sa...

Nu tog jag botrt jamie..Tala om ifall du kommer på hur det ska fungera..Kram Night Lady

Anonym sa...

Hejjj igen!! Jag har skrivit till dig din söta snowwhite men tyvärr funkar inte att skriva hos kommentera inte lik som din ett annat sida, jag ser inte som finns anonym eller blogg som jag har varit inne hos min blogspot men helt funkar ingen hos din söta snowwhite, det har jag gjort och jag fundera om jag får låna vackra castle vinter "Snö falling" där som jag har forsokt skriva dig men det gar inte later konstigt hmmm!! Ser besvarlig och men jag har satt klart hos mina senaste aktivitet.. tack vare var jag gillar snowwhite, men jag tankte ordna en av 2 mellan som jag glad typ rapunzel till dig!! Om jag får låna av dig?? Ok ses senare ha en underbart dag, och igår var vi vackra fåglar i parken kallas zoo men bara olika fåglarna, jag ska sätta in senare.. Och sen kanske vi åka till vackra ovanliga trädet tisdag eller onsdag min man berättar mig intressant!! Yes!! Stor krraammm Bacio ♥ ♥ JamieSilver

JamieSilver sa...

Pss jag har skickat till dig hos din slide gästbok jag ger dig en stor bild vackra snövit hos din snow white!!! Bacio ♥ igen JamieSilver

Night Lady sa...

Jamie..Nu har jag ändrat hos Snow White då kanske du kan skriva..Nu är det samma som Night Lady..
Jadå du får låna falling snaow castle av snow white..
Hoppas ni får en trevlig dag när ni ska titta på ovanliga trädet..
Och tack Jamie såg fina bilder i slide...Kram Night Lady

Rayas Blogg sa...

Jag drömde om något inatt. jag målade med enspeciell teknik, som jag aldrig hört talas om.
Drömmarna ÄR en del av verklighet.
Det finns många som nekar det men jag tror på det. Sen finns det ju skillnad på drömmar och vanliga drömmar, vakendrömmar.
Jag har sett så mycket i mina drömmar som inte finns här, drömmarna är en dimension utöver det vanliga.
Ha en fin dag och vecka.. Kramar från tant Raya ;-)

PS: Varför har du kvar ordkontrollen om du själv inte gillar den? Det var den första jag tog bort! Nu får jag skriva ordet "quetelor" innan jag kan skicka kommentar..

Night Lady sa...

Hej Raya...
Nu är det fixat...
Jag hade inte bara hunnit..
Fick länken av Babbi i helgen på på helgerna är jg aldrig eller mycket sällan inne..Sen har jag uppdaterat alla mina 4 sidor idag och svarat alla som skrivit..Så hade tänkt ta det där sen men som sagt nu är det gjort..

Jag tror på detsamma som du drömmarna..Tant Raya fniss du är rolig du..
Kram Night Lady

Anonym sa...

Hej Night Lady jag tittar in och önskar dig en fin vecka.
Kram Maya K.

Cumulus sa...

Undrar vad det beror på...men jag drömmer väldigt sällan...och har ju iofs inget att förverkliga då.
Vad torrt det låter :)))
Men vått är det runtom mig, både uppifrån och sidledes.

Mågottkraaam.

zinaidakrax sa...

Hejsan. Har nu flaxat runt som en kråka hela kvällen.. Det är en riktig höstkväll i kväll, blåser och låter. HU, nu flyger de vackra löven sin väg, bara några enstaka blir kvar som inte hunnit bli riktigt lösa än..
Det är så sent nu så jag önskar dig god natt och sov gott, dröm sött!
Kram/Zinaida

Night Lady sa...

Maya K...
Tack för titten roligt att du tittar in..Ha en fin vecka du med eller det som är kvar av den...Kram Night Lady

Night Lady sa...

Cumulus...
Jodå du drömmer jag tror det är minst 90 minuter varje natt det är hjärnans sätt att städa..utan det skulle vi bli mer eller mindre sinnessjuka..men det är inte så ofta vi minns vad det var..Jag kan komma ihåg en dröm ibland just när jag vaknar sen efter ett par timmar är det helt borta minns bara att jag drömde något..Så var inte orolig du drömmer presis som alla andra..Kram på dig Night Lady

Night Lady sa...

Hej Zinaida...
Tack för titten...
Ja visst är det riktig höst nu här uppe i toppen där jag bor lät det som om alla världens storm demoner hade släktträff runt mina fönster..
Var så trött igår har sovit som en stock från halv elva igår till halv åtta idag så skönt..Ha en fin dag nu min vän kram Night Lady

Night Lady sa...

Jamie..
Tack för bilder i slide...
Kram Night Lady