onsdag 5 oktober 2011

Kärringen..

Night Lady

Har ni sett henne?
Kanske också träffat henne?
Och hur i hela världen blir jag av med kärringen???
Night Ladys Star
Hon verkar lida av spegelmani vilket är något JAG aldrig hört talas om..
utom när det gäller tonåringar..Hur som helst när jag går till spegeln
för att sminka mig..så ställer sig den här tokiga kärringen framför mig..
Där står hon sedan med med sitt rynkiga gamla ansikte med
ansats till dubbelhaka och bilringar kring midjan..
och vägrar flytta på sig..
Night Ladys Star
Jag har skrikit åt henne att gå sin väg men hon bara skriker tillbaka
och det blir hon ju inte vackrare av direkt.Det har gått så långt att jag
så gott som slutat med makeup förutom att jag försöker
med lite läppstift ibland..
Night Ladys Star
Hon ger sig på min garderob också och ändrar mina kläder. JAG har smal
midja och har fått komplimanger för den under åren. Men kärringen syr in
kläderna så det stretar förfärligt när jag försöker tränga mig i dom..
Night Ladys Star
Mina papper kastar kärringen bort eller flyttar på tills ingenting
finns där JAG vet att jag placerade dom.
Night Ladys Star
Kärringen köper hem kakor vilket hon inte borde göra eftersom
hon har problem med vikten. JAG kan unna mig lite men det verkar
som om kärringen glufsar i sig det mesta hon kommer över.
Night Ladys Star
När jag var i en affär och försökte be om kläder i min storlek 36 tittade
expediten konstigt på mig. Kärringen hade tydligen varit där och
sabbat tockså..När jag till slut fick på mig ett snyggt svart fodral
och gick till spegeln så var det samma visa: Kärringen ställde
sig framför mig och hade satt på sig en likadan klänning.
Behöver jag säga att hon såg löjlig ut i den..
Night Ladys Star
Vad ska jag ta mig till?
Om någon vet var kärringen kommer ifrån meddela mig snarast.
För om jag inte blir av med henne snart måste jag nog
tänka på att flytta...
Night Ladys Star
Night Lady

10 kommentarer:

Snow White The Survival sa...

Bara Snow White som säger att det bara är styvmödrar som blir Kärringar...Kram Snow White

JamieSilver sa...

Hej igen ♥
Ahahaha alla likadana blir lite grann kärringar!!
Ja, oj toppen jag har satt in 2 st youtube och handlar om photoshop, står den Katogerier
"Tutorial Video Graphic" verklig intressant... Någon som intressera, eller mig själv intressera mycket om grafiker du vet!!
Ska fortsatt senare igen om "fractalius plug in filter som visar you tube som jag har hos min annat "Sidor" vid FB du vet men jag ska flytta till blogspot bättre se mera video än den gilla min sida men jag ska kvar fb vanligt bara mina vänner och blandat döva...Jag tror räcker en i Fb och en Blogspot och en min egen hemsida... Jag markte och har provat hos min blogspot inlägg ser bra ut youtube.. ska flera oxa min favorit musiker bara "ABBA" och "Modern Talking" och sen några film trail vore kul!!! Om jag sätter flera och så kan se vid vänster hörnet syns "Klicka på läs Mer" det var jättebra tycks jag.. onödig att vara lång sida... Puh!! Har duschat och sen vi kanske sticker ut. mellan 15 - 16!!! Stor krraaammm Bacio ♥ ☻

Cumulus sa...

Hon bor hos mig också!
Vet inte vad det är för människa...och varför hon ändrar på grejerna och gömmer bort saker. Det går åt en väldig massa energi till att söka jämt.
Hör gärna av dig om du vet vem hon är.

Kram.

Rayas Blogg sa...

Oh, den kärringen! Har ingen aning om var hon kommer i från.. Fattar inte varför gör så med kläderna! Mina syr hon om hela tiden.. Hur göra sig av med henne? Tänk att tränga sig på andras liv så där, vilken terrorist!
Kanske vi kan googla på henne, vet du vad hon heter?

Önskar dig en fin helg och hoppas du får vara i fred från henne..
Kram/Raya

Night Lady sa...

Tack Snow White..Ha en trevlig helg..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hejsan Jamie..
Kärringar ja det gömer sig en hemma hos alla ha ha..
Ja jag har sett dina you tube på sidan blir fint..Ja Facebook har kastat min men många frågar och vill att jag ska öppna den nya google+ den blior samma som facebook ska prova när jag får tid bara för att se hur det blir..Ha en fin helg kram Night Lady

Night Lady sa...

Cumulus...
Ja jag lovar att tala om ifall jag hittar kärringen ha ha...Önskar dig en härlig helg nu och hoppas ditt väder blir bättre..Kram på dig Night Lady

Night Lady sa...

Hej Raya...
Ja då jag slipper kärringen ser henne ibland men som sagt googla hjälper inte ha ha..
Önskar dig en härlig helg själva ska vi till Daniel han fyller år på söndag..Kram på dig Night Lady

Moonlight sa...

Hej Night Lady...
Vad vore livet i all sin glans, om inte Kärringen fans...fniss...
Ha en trevlig helg...
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja jag tycker det vore bättre om man såg ut som sitt vanliga jag livet ut..Fast det skulle ju förstås vara lite knepgt att lista ut om en människa vore 25 eller 95 ha ha..Ha en fin vecka och sköt om dig kram Night Lady