fredag 18 november 2011

Fredag Absolut Guldkant..

NL
Night Lady
NL
"Bien Venidos Amigos"
Night Ladys Star
Försöker att få lite gjort hemma idag men just nu blir det bara 30%
Mår inte riktigt bra ännu så guldkanten känns lite naggad
Känner ingen större lust att gå ut idag fast solen lyser
så fint ute men  kanske ångrar mig senare
Night Ladys Star
"Attitydsstegen"
110% - jag gjorde mer än vad man kunnat förvänta sig..
100% - jag gjorde det..
99% - ingenting kan stoppa mig..
90% - jag kommer att göra det..
80% - jag kan..
70% - jag tror jag kan..
60% - jag skulle kunna..
50% - jag tror att jag skulle kunna..
40% - jag önskar att jag skulle kunna..
30% - jag ska tänka på det..
20% - jag vet inte hur..
10% - jag kan inte..
0% - jag vill inte..
Night Ladys Star
Ha en bra helg allihop
Un fuerte abrazo amigos
Señora De La Noche


14 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Ljuvliga Fredag... då vet man att helgen och ledigheten nalkas...
Snart är det 1. Advent och första ljuset tänds, jätte mysig...
Önskar dig en skön helg...
och att du mår bättre snart...
Kram Moonlight

Disa sa...

Jamen , visst är det så..Själv är jag någonstans runt 50%..

Ha en fin helg ! :) kram

Queenvickans sa...

Hej
Här har vi disigt och fuktigt.
Önskar ibland att jag kunde stanna inomhus, ibland är det ischias och ryggskott. Men "besten" tvingar mig ut. Och skönt är det när man kommer igång. Och bra så länge det inte ösregnar eller är halt.
Ta nu hand om dig och ha en god helg.
Kram
Jatta

Anonym sa...

Hej Night Lady.
Hoppas du blir frisk snart nu när du fått antibiotika.
Här har det varit en gråmulen dag men jag har gått en runda i alla fall.
Sedan har jag smakat på en jättegod glögg Herrljunga mocka/choklad den kan jag rekommendera dig när du känner dig lite piggare.
Kram Maya K

Tina sa...

Hej vännen nu kollar jag till dej här. Inte alltid som man vill och orkar så mycket du.
Hoppas verkligen du snart piggar på dej så du kan börja pynta och dona. Snart advent ju. Det tar på krafterna att må dåligt så länge du.
Tack goa du för kommentaren hos mej. Du den kändes ända in i hjärtat ska du veta min goa vän. Jag är också glad att jag mötte dej på space. Men jag saknar allt ett ansikte på dej. Det hade allt vart himla kul att kunna se dej framför sej när man skriver :-)Tycker ju jag lär känna dej mer och mer för var gång vi skriver till varandra.
Önskar nu att du ska få ha en go helg och ett snabbare tillfrisknanden.
Kramar OM dej gör Tina

Cumulus sa...

Sitter och undrar vad jag är idag...efter kvällsjobbet igår..tror det ligger på 5%.
Har just krattat igen, för femtioelfte ggn i höst.
Viljan finns men kroppen är svag :))

Ha en underbar lördag.
Kram.

Moonlight sa...

Tack Night Lady..
och för alla fina födelsepresenter,
och trevligt sällskap...
Stor Kram Moonlight

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Jag tycks ha f-bannat svårt att komma igång i år..Önskar att jag hade en butler som kunde fixa julpyntet åt mig ha ha..Men ska väl försöka att fixa fönstren idag..Ha det gott kram Night Lady

Night Lady sa...

Halloj Disa..
Har du börjat att fixa med ditt julpynt ännu? Jag tänkte försöka att komma igång idag men känner ingen större morivation beror nog på det trista gråa vädret..Ha en fin vecka min vän kram Niight Lady

Night Lady sa...

Hej Jatta..
Vi har samma skitväder här grått mulet dimmigt regning fy sjutton vad trist..Känner absolut ingen julfeeling när det är så här men ska i alla fall börja att plocka fram mina adventsljusstakar till alla fönster..Skulle också behöva en best ibland så man fick lite luft oavsett väder..ha en bra vecka min vän kram Night Lady

Night Lady sa...

Hallå Maya..
ja nu mår jag i alla fall bättre än förrut men det är inte borta ännu har en dag kvar på antibiotikan nu..

Glöggen låter spånnande vi har bara smakat på en som heter Lucia Choklad starkvinsglögg den var okay fast egentligen gillar jag nog blossas vanliga glögg bäst..

I år har ju blossa glöggen arabica 2011..Vi har köpt alla blossas sen starten 2003 jag spar på flaskorna..Ha en skön vecka nu trots skitväder kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Tina..
Jo du jag mår bättre av antibiotikan har bara en dag kvar nu men känner mig inte riktigt som mitt vanliga jag ännu..Men det kommer väl förhoppningsvis..

Ja du foton visst kan jag skicka något till din mail men på progfilen aldrig..
Jag hade foto på mig själv på space i börja ja ganska länge fakiskt men det var såååå jobbigt..
Fick en massa läskiga perversa typer efter mig vet inte hur många jag ficjk rapportera..

Sen var det ett gäng som var lite finare i kanten som tyckte vi skulle träffas och fika eller ha sex i soffan med mera jag vart så förbannad och less hade nästan bara gubbar son skrev i bloggarna..

Sen blev jag arg slängde hela mitt space och började om med Night Lady och vips var alla dårar borta fick istället vanliga gulliga vänner så nu blir det inget foto..

Nicki på wordpress har ju namnet men inget foto..det känns bra nu blir folk vän för det jag skriver inte för hur jag ser ut..

Hoppas du mår lite bättre också och din G också..Ska ändra din adress nu kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Cumulus..
Ja jag är nog på 20% idag..Jag blir så irriterad på den här followers grejen den fungerar ju inte alls på instrument panelen är det 2 för mycket domn finns inte på sidan och sen säger dom att jag följermycket mindre bloggar än vad jag egentligen gör mycket irriterande..

Vill man ta bort sig så går det inte alls trist när det krånglar..

Nu ska jag i alla fall pyssla lite med mitt julpynt ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Så lite så Moonlight..Roligt att du tyckte om allting..Hörs sen kram Night Lady