måndag 14 november 2011

Some..

Sunrise
NL
"Don't Losing Best Friends"
Night Ladys Star
Some like Wooden Ship..Some like Silver Ship..
Some like Gold Ship..But I only like your Friendship..
Plese don't go away..In the storm of life..
"YOU HAVE BEEN MY SHIP"
Night Ladys Star
Den som sätter högt värde på sina vänner
är ofta själv guld värd..
Night Ladys Star
Du vet väl om att Du är värdefull..
Att Du är viktig här och nu..
Att Du är viktig för Din egen skull..
För ingen annan är som Du..
Night Ladys Star
Night Lady

28 kommentarer:

Disa sa...

Kikar in här och småler, när jag läser inlägget. Det är nog sant, det som står där.
Ingen annan kan vara den man är bättre, äm man själv gör det. :)

Kram på dig.

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Det är sanningens ord, man ska vårda sina vänner...
Jag är glad att vara din vän..
Ha en trevlig dag..
Kram Moonlight

Rayas Blogg sa...

Önskar dig en fin vecka och massor med energi.
Du är en fin vän..
Kram/Raya

Aurora sa...

Hej Night Lady
Ja jag stannar här nu om int5e windows live kommer tillbaka förstås då flyttar jag omdedelbart hem igenn :-) Kram Aurora

Night Lady sa...

Disa..
Ursäkta att du fått vänta på svar men har inte hunnit med blogspot..tar tid att ha tre bloggar men det är istället för hemsida..
Ja visst är det så att ingen kan vara den man är bättre :-)
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Moonlight..
Jag är glad att du är min vän också..Både på nätet och privat..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Raya..
Tack du är en fin vän du med..
Hoppas du har det bra..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Aurora..
Om windows live skulle komma tillbaka så skulle jag omedelbart följa med dig tillbaka dit..Roligt att ha dig på nätet igen i alla fall oavsett vilken sait vi är på..Kram Night Lady

maria sa...

Vackra och sanna ord <3

Hoppas du får en toppendag <3
Kramar och Godmorgon !

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Jag tycker mycket om Snowwhite,
hon och dvärgarna är så roliga..
Kram Aurora

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Tänk, om det vore så, men vi är flytbar,få se i framtiden, kanske vi hamnar på ett bra ställe...
men som det är nu är vi allafall tillsammans..
Ha det bra

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Ja, det är trist dagen efter när man inte har vilat på natten, många har samma problem..
Kram Moonlight

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Nja, att få snö , inte än, tycker inte om när det blir halt ute,
men den är på väg, säkert..
Ha en fin dag..

Moonlight sa...

Tack Night Lady..
Vi får vara räddd om varanda..
Kram Moonlight

Bekkie In Wonderland sa...

So glad you told me you had a new blogspot and I signed up today to follow you. You have been a friend for a long time now and I'm glad we met! I hope your week is good and that everything is going fine for you. Big hug! ♥

Cumulus sa...

Så bra skrivet!
Ingen kan va jag bättre än jag själv, för jag har ju så jädra lång erfarenhet :))

Tack för att jag får vara DIN vän!

Kram.

Snow White The Survival sa...

Tack Night Lady Kram Snow White

Night Lady sa...

Tack Maria....
Roligt att du tittar in..Önskar dig detsamma..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Aurora..Roligt att du gillar Snow White men hon gillar dig också..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Aurora..
Ja kommer space tillbaka ja då flyttar vi annars stannar vi här i alla fall tills vidare..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Moonlight..
Ja nu har jag sovit vaknade tidigt imorse men lade mig igen sen sov jag halva dagen jag behövde det verkligen..Ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Jodå Moonlight vi vill ha snö till advent blir så fint men håller med dig inte så kul att pulsa runt i skiten men fint att titta på när man är inne :-) Kram Night Lady

Night Lady sa...

Jadå Moonlight..visst ska man vara rädda om varandra men många glömmer det tyvärr..Kramiz

Night Lady sa...

Hello Bekkie .. What strange, but many other friends have blocked the old lady, the night has a different address and it has never had a blogspot page .. I opened it and became followers of some friends and I had to log in with my twitter as I had then .. then I threw my twitter and forgot to remove the old lady night so now it is not .. so it should be possible to remove the old one .. Otherwise, you can have both .. have a nice day my friend and yes I'm glad I met you on the space .. kiss and hug Night Lady

Night Lady sa...

Tack själv Cumulus..Är så glad att jag hittade dig på space en gåmg i tiden..Eller on du hittade mig minns inte..Om space skulle återuppstå ja då skulle jag nog flytta tillbaks skulle du följa med? Ha en härlig torsdagskväll nu kram Night Lady

Night Lady sa...

Snow White...
Love you..Kram...

Cumulus sa...

Hej!

Jag skulle flytta direkt...har du hört nåt om att spacet ska öppna igen?

Ha en sinnesmjuk kväll.
Kramar.

Night Lady sa...

Cumulus..
Nej jag har inte hört något om space men man undrar ju lite varför allt finns kvar..

Vi har både startsida och profilsida kvar vi har alla vänner kvar och fotoalbum..

Jag slängde alla mina album först men nu har jag som dom flesta andra gåvoalbum det har jag på alla mina tre hotmail Night Lady Nicki007 och Snow White..

Jag får gåvor via mail till alla tre och nicki får en massa gåvor på wordpress..

Här på min blogspot så har jag länk till mina album på msn eller wondows live dom sitter under profilen..kallar dom Night lady på skydrive..

Snövit har detsamma och nickis album finns som länk på wordpress..
Vi pratar även med varann på startsidan på space så allt finns kvar utom själva hemsidan..

Så där är alla nu och snackar och laddar upp sina foton..lite som facebook nästan..

På night ladys profil så ser du att jag anslutit blogspot och blinge samma för snövit och nickis profil är ansluuten till wordpress..

Men man undrar ju lite varför allt finns kvar kanske kommer det något sen för såååå många har klagat hos dom..
Funderar på om jag ska ladda upp alla mina privata mobilfoton på min profil på msn för jag har ibockat att bara vänner kan se mina album..Jag hade massor av foton på facebook så jag kan ju faktist göra detsamma på msn..Jag tror jag har cumulus som vän på alla tre ska kolla sen..
Ha en fin helg nu kram Nicki