tisdag 22 november 2011

Sunsets..



"Sunset"
Night Ladys Star
Every night..The horizon lights up..
Swirls of pink and orange..
Fading to blue and purple..
Night Ladys Star
Few bother to look anymore..At a blessing..
That only comes once a day..
Night Ladys Star
Each sunset is different..No two exactly alike..
Difference flows throughout..
While it is the only similarity..
Night Ladys Star
Over the ocean..Or through the sky scrapers..
Out on the prairie..Or in an apartment..
Night Ladys Star
You can still see a piece..A piece of something..
Something never to return..
A sunset..
Night Ladys Star
For the colors are shimmering..
For a moment they stay..
Only to disappear into change..
Change just as beautiful as the last..
Night Ladys Star
This is why No matter where you g..o
One thing remains the same..A difference in sunsets..
In your very own sunset..
Jessica Millsaps
Night Ladys Star
"Have a Nice Week"
Enjoy the beautiful winterweather
Hugs Night Lady

10 kommentarer:

Rayas Blogg sa...

Vackert beskrivet..
Synd att det går inte se solens upp och nedgångar i sånt här tråkväder. Få titta på gamla bilder istället, eller hitta på något annat.
Önskar dig en fin vecka.. Kram/Raya

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Tycker likadant, nu har jag plockat fram lite julsaker, ska placera dom,men först måste jag fixa fönstren...blir väl färdig någon gång...
Ha det bra..
Kram Moonlight

Moonlight sa...

Hej igen Night Lady..
Kan inte undgår att titta på allting, när jag ser kvisten lyser.. Tack..Tack..
Kram Moonlight

Cumulus sa...

Håller med dig...jag begriper mig inte heller på followers. Av nån märklig orsak har jag mig själv på vänlistan och får inte bort mig. Så här knepigt behöver det ju inte vara.

Hoppas du har det riktigt gott i regnvädret.
Kram.

Night Lady sa...

Hej Raya..
Ja håller med dig gamla bilder får det bli..Vi lär få vänta ett bra tag på solnedgångar..Har du något julpynt nu eller hoppar du över..

Men du har det nog fint både med och utan pynt..Kram på dig Night Lady

Night Lady sa...

Moonlight...
Ja efterom jag inte hunnit svara här så vet jag ju nu att du är färdig med ditt pynt..Och det ser säkert superbra ut jag kommer upp och tittar någon dag om det är okay..Ha en fin kväll kram Night Lady

Night Lady sa...

Kul att du gillade dina kvistar..
Och det ska vara dom här som heter Markslöjd dom andra typ på rusta med mera är bara smeck..Jag har en hög svart den du såg sen har jag en låg vit samma som du fick..

Markslöjd kostar mer nu rear dom för 345.. men dom har mer kvistar kraftigare kvistar och mer lampor..

jag såg dom på rusta dom var så fnuttiga..Kram Night lady

Night Lady sa...

Halloj Cumulus..
Ja followers gör som mig och strunta i den har nu tre mer på instrumentpanelen än vad jag har på sidan..Ett fall för shelock holmes han får lösa problemet...
Ha en fin advent nu kram Night Lady

Ann sa...

Hej Nicki!
Nu tittar jag in till dig här på blogger och jag måste säga att du är en fena på att få till det på din blogg. Det är så vackert, du är duktig.

Önskar dig än en gång en trevlig första advent!
Varma kramar

Night Lady sa...

Tack Ann..
Ja just nu så återskapar jag min sida från space här på blogspot..
Samma med Snow Whit..

Wordpress var egentligen från början bara en test för att se vad det var för ställe sen blev det nya vänner där alla från space som hamnat där..då kunde jag inte slänga sidan..

Så nu är jag fast på båda ställena kul men priset är att man inte hinner svara alla så ofta..Men det får bli som det blir..

Är i alla fall glad för du är en av dom få som skriver på båda sidorna Tack Ann..

Hoppas allt bra och att du mår bra kram Night Lady