onsdag 4 januari 2012

Poseidons Trojan War..

Medieval
NL
"Varning För Trojanska Hästar"
Varning! Varning!
Night Ladys Star
Om du blir erbjuden en stor trähäst får du absolut inte hämta hem den!
Den är oerhört destruktiv och kan radera hela platsen där du har din site!
"Gåvan" är förklädd som en stor trähäst cirka 2 våningar hög..
Den kan dyka upp utanför din kommunikationsport
till synes övergiven..
Night Ladys Star
Sky inga medel för att undvika att släppa in den genom porten..
Hästen är inkompatibel med trojansk programmering och kommer
att förstöra ditt försvar radera hela din hemvist
och döda allt den kommer åt..
Night Ladys Star
Om du av misstag redan släppt en häst genom kommunikationsporten
får du under inga förhållanden öppna den! Ta ut den ur din site
bär ner den på stranden och bränn den!
Skicka det här meddelandet vidare
till alla du inte känner!
Night Ladys Star
Havsguden Poseidon
Vän till Night Lady

16 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady...
Det mest luriga kan hända att någon lura på dig en Troja för att infektera dig... ska genast oskadlig göras...
Jätte bra bild...
Ha en bra blåsig dag..
Kram Moonlight

Aurora sa...

Hej NightLady..
Ha.ha, vi Prinsen och jag har gömd oss på hemligt ort, så den malificent inte kan hitta oss...
Önskar dig ochså en god fortsättning, snart är vardagen i gång och ser framåt till våren..
Ha det bra, Kram Aurora...

Cumulus sa...

:))) Den var bra!
Kram.

Gunnel sa...

Jag kommer självklart fortsätta att läsa din blogg. Hur fixar du alla tjusiga bilder till den? Kram

Rayas Blogg sa...

Hejsan.. Vilken kort kort vecka det blev.. För mig känns det som två tisdagar, sedan onsdag och torsdag, imorgon helg igen!
Få se nu om vi får snö eller inte.
Försöker svara hos folk men det går seeegt..
Önskar dig en trevlig helg!
Kram

Night Lady sa...

Hej svejs Moonlight...
ja förutom trojaner så finns virusar och baktusar gillar varken det ena eller det andra..Jag städade bort julen nu amen Kram På dig Night Lady

Night Lady sa...

Aurora..
Vad bra att ni smiter från den elaka fen bäst ni är försiktiga när ni kommer hem igen Kram på dig Night Lady

Night Lady sa...

Tack Cumulus...Hoppas allt bra med dig efter alla helger...Kram Nicki

Night Lady sa...

Tack Gunnel roligt att veta att du kommer tillbaka..Jo bilder en del gör jag själv en del får jag och andra hämtar jag på nätet men man måste vara säker på att man får använda när man hämtar på nätet..men det är roligast med ens egna bilder..ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Raya..
Jag håller med dig tycker inte jag gör annat än svarar och svarar nu för tiden..Önskar att jag aldrig startat upp wordpress men bara att skriva när man har tid..
håller med dig om korta veckan också..blir helg ideligen så nu är jag less på det vill ha tillbaka dom vanliga rutinerna nu..
Ha en fin helg kram Night Lady

Queenvickans sa...

Hej
Helg igen. Önskar Dig en Skön weekend.

Night Lady sa...

Tasck Jatta..
Önskar dig detsamma...
Kram Night Lady

Moonlight sa...

Hej night Lady...
Nja, man måste håller kroppen i rörelse ochså, annars bli man stel,
men fingarnar är i aktion,det blir ingen fel på dom...Ha, Ha...
Ha en fin Lördag...
Kram Moonlight

maria sa...

Hej vännen <3

Hoppas du mår bra och att du har det bra :)

God fortsättning på 2012 :)
må så gott !
kramar

Night Lady sa...

Moonlight..
Ja jag håller fingrarna i rörelse men har ont i dom ändå haha..Janne är hemma nu antar att du sett bilen..Lycka till på sös imorgon Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Maria...
Tack för hälsningen..Vi har en slags minisemester nu så jag hinner inte in så mycket som jag vill med deyt blir väl bättre..Ett gott 2012 till dig med kram Night Lady