torsdag 9 februari 2012

The End..

Leo
"Skona Hjärtat"
Lejonets svaga punkt är hjärtat..
Ett Lejon lever sitt liv i högt tempo och stress är vardagsmat..
Hjärtklappning är varningstecken som indikerar på
att du pressat dig för hårt..
Night Ladys Star
Extra viktigt för Lejon är att få i sig magnesium och C-vitaminer..
Magnesium finns speciellt mycket i vetegroddar äpplen
plommon fikon nypon och mandel..
Night Ladys Star
"Vikten"
Lejonen är ganska aktiva, och brukar inte få någon nämnvärd övervikt..
Ett par trivselkilon möjligen för Lejonet lever gott och har god aptit..
Övervikt kan uppstå när Lejonet sitter still för mycket..
Night Ladys Star
Av naturen är du lat .Lejonet gör klokt i att skaffa sig ett jobb..
som innebär regelbunden motion som hon inte kan smita ifrån..
Brist på mat oregelbundna måltider och stress..
Är ett säkert recept på magsår..
Night Ladys Star
"Erotik"
Lejoninnans främsta kännetecken..
Är hennes ständiga strävan efter en plats i solen..
En generös person vilket avspeglar sig i rollen
som äskarinna..
Night Ladys Star
Hon bjuder på sig själv men har ändå en konservativ syn på kärlek..
Hon attraheras av män med självförtroende Skyttar och Lejon..
med status har stora chanser att få Lejoninnan på fall.
Night Ladys Star
"Barnen"
Blir ofta många men de vållar för det mesta bekymmer som vuxna..
I sitt förhållande till barnen framträder Lejonet gärna
som den vise patriarken som alltid har rätt!
Night Ladys Star
"Presenter"
Lejonet tycker om starka färger och originella kläder
En bra present till ett Lejon är kläder eller smycken..
Gärna ett smycke med namnet ingraverat.
Night Ladys Star
"Ge aldrig ett Lejon något"
Som är praktiskt eller ser billigt ut..
Nu känner ni väl igen mig..Eller rättare sagt nu känner ni mig..
Inte mycket mer att tillägga..Ha en bra dag allihop..
"Tack för horoskopet Maya"
Night Ladys Star
Night Lady

16 kommentarer:

Rayas Blogg sa...

Hej Night Lady.. Ja tack jag mår lite bättre nu men det är inte över än.
Jag har tid men inte ork, känner mig alldeles tom i huvet om jag försöker kommentera, känner bara att den här förkylningen tar alla mina krafter just nu.
Ha en skön helg du med..
Kram/Raya

Night Lady sa...

Hej Raya..
Ja du om någon verkar förstå hur jag har det..Det är otroligt frustrerande att må dåligt..Varje dag blir en utmaning eftersom ingen riktigt tror på hur man har det..Alla förväntar sig ju att man ska vara normal och social och hitta på en massa kul saker när man känner att det bästa för en själv just då vore sängen..

Har man sen sprungit runt en hel dag och gjort saker så får jag lida för det i flera dagar efteråt
för då blir allt värre..

Och jag känner som du orkar inte med datorn heller..Men vi hoppas på att både du och jag blir vårt vanliga jag igen kram på dig och ta det lugnt i helgen..Kram NL

Snow White The Survival sa...

Night Lady..
Tack för titten vi från dvärgarnas stuga önskar alla Night ladys vänner en fin helg..Kram Snow White

Ann sa...

Hej min vän!
Det var så länge sedan jag var inne på bloggen. Jag läser att du inte mår bra, jag tror vi är många som av olika anledningar mår pyton.
Vill ge dig en varm kram från mig./Ann

Doris sa...

hi night lady, finally very cold here & snow for sunday... hugs sweet friend...

Gunnel sa...

Nu vet jag mer vad jag är för en typ. Men jag plockar bara ut det bästa, när jag berättar om det för andra. Det ska man väl göra? Kram

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
vilken rolig beskrivning, men vi ta bara det bästa,Lejonet är väl ett ganska vackert djur, bara man behaga varelsen...
Ha en fin kväll..
Kram Moonlight

Cumulus sa...

Ett rytande jellon får vem som helst att ta till benen :)

Ha en riktigt fin fredag.
Här är det - 18 nu.
Kram.

Aurora sa...

Hej Night Lady...
Jag hoppas att du ta det lugnt ett tag, så att du mår bättre. det är inte roligt att höra att du mår dåligt...Sköt om dig, och gör bara saker du ville själv...
Ha en skön vecka..
Många varma kramar Aurora

Night Lady sa...

Tack själv lilla Snow White Kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Ann..
ja det är jobbigt att inte må bra..
Hoppas i alla fall att du mår bra nu..Ha en härlig vecka min vän kram Night Lady

Night Lady sa...

Hello Doris .. Hope you are well and that you do not have it too cold .. we had today -9 Celsius not so bad at all, the sun is shining today and I try to answer all the friends who have written .. Wish you a nice week hug and kiss Night Lady

Night Lady sa...

Gunnel..
Ja visst har du rätt i att man bara berättar det bästa ha ha..
Önskar dig en härlig vecka kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja Lejonet är väl inte vackrare än tigrar eller andra stora kattdjur men att jag är intresserad beror ju på att Lejonet är mitt månadstecken..
ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack för titten Cumulus..
Hoppas allt bra med dig..
När det gäller mig själv så måste jag säga att jag har mått bättre..
Önskar dig en bra dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja jag ska nog ta det lugnt ett tag verkar behövas..
Hoppas att du mår bra..Tack för titten och ha en bra dag kram Night Lady