måndag 6 februari 2012

More About My Sign Leo..

Night Lady Big
"Lejonet En Tillgång"
På Alla Arbetsplatser & Firmafester
Night Ladys Star
Du är flexibel och kompetent passar in nästan var som helst...
Du är en hyfsad chef en tillgång på varje arbetsplats..
Lejonet är bekvämt av sig slarvar med pappersarbeten..
Att fylla i formulär i tre exemplar är inte ditt sätt
Night Ladys Star
"Du förenklar all du kan"
Därför ställer du till oreda på konservativa arbetsplatser..
Du passar bäst där man kan dra nytta av din flexibilitet..
Du trivs bra med ett tämligen fysiskt arbete.
Night Ladys Star
Frisk luft gör dig gott. Ditt intresse för en karriär är stor..
Dina möjligheter är goda och du kan slutar på en bra post..
Men det är inte det viktigaste i ditt liv..
Night Ladys Star
Du trivs med arbetskamrater men större vänskap utvecklas inte..
Men du är en i gänget och går gärna på firmafester..
Du är populär och alla känner dig..
Night Ladys Star
"Du tycker om att synas"
Lejonets begåvning är mycket individuell..
Huvudsaken är att du väljer yrken som du trivs med..
Byt arbete om du känner att du hamnat fel..
Ett Lejon som vantrivs gör ingen nytta..
Night Ladys Star
"Typiska Lejon-yrken"
Tränare..Guider..Reseledare..
Politiker..Modeller..Advokater..
Företagsledare..Fotograf..Feminist..
Night Ladys Star
"Ekonomi"
Vinner lätt rikedom som används till att stärka statusen..
Förmögenheten kan dock lätt förloras genom spel..
eller alltför flott utlånande till höger och vänster..
Ofta ökas förmögenheten genom arv..
Night Ladys Star
"Sätt Att Vara"
Har behov av att glänsa och briljera..
Uppträder med förkärlek som teaterkung på en scen..
Kan i sämsta fall urarta till självbelåtenhet och högfärd...
Lejonets väsen utstrålar värme och auktoritet..
Night Ladys Star
"Kropp & Hälsa"
Du är senigt muskulös har smala höfter och rak hållning..
De flesta Lejon har tjockt och ofta lockigt hår..
"En riktig Lejonman"
Night Ladys Star
"Bästa Träningen"
Ett typiskt Lejon har god hälsa men är lat..
Du behöver dock mycket motion för att må bra..
Du gillar att sticka ut och du kan prova..
Ridning och kampsporter..
Night Ladys Star
Morrr.. Night Lady

16 kommentarer:

Disa sa...

Kikar in för att önska en skön vecka och hoppas ni inte har alltför kallt.
Kram

Gunnel sa...

Jag hittade en sak som ABSOLUT inte stämmer in på mig. Jag har verkligen inte någon "lejonman"...men jag önskar att jag hade.

Anonym sa...

Ja,nog har du en lejonman med tjockt och fint lockigt hår.
Jag önskar säga detsamma om mig men tyvärr så har mitt hår blivit allt tunnare.Har du några tips att ge mig så är jag tacksam.
Ha en fin vecka nu och krya på dig.
Kram Maya K.

Rayas Blogg sa...

Hej du.. Jag tror man måste vara en skytt för att upptäcka ett lejon. Jag dras till lejon, det är livliga spännande och varma och starka människor. Men jag har aldrig haft något förhållande med en lejonman men det var nära en gång ;-)

Önskar dig en fin vecka..
Kramar/Raya

Snow White The Survival sa...

Night Lady..
Ja och i helgen var det minus 21 grader..Kallt men härligt..Och mina snögubbar mår så bra Kram Snow White

Moonlight sa...

Tittar in och önskar dig en fin vecka..Ja, Lejon kan njutar av många egenskaper..
Kram Moonlight

Cumulus sa...

Nej, dotran har ingen sida här.
Tror inte hon har tid för det. Jäktade ungdomar :)
Ha en härlig vinteronsdag.
Kram.

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

i'm always happy with you muahhhh Nicki

Night Lady sa...

Hej Disa..
Nej då här är det inte speciellt kallt helgen som var hade -21 men sen sråt det och hoppar mellan 4 och 8 minus..
Önskar dig nu en fin helg Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Gunnel..
Ingen fara om du inte har någon Lejonman :-) Honorna har inga.. Ha en fin helg kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Maya..
Ja lejonmanen är lite jobbig ibland och dessutom tunnare har tappat massor av hår nu när jag inte mått bra så det har väl ett samband..Så några tips har jag inte..

Har nu satt in alla tre delarna av Lejonhoroskopet som jag fick av dig Tack Maya och ha en fin helg..Kram NL

Night Lady sa...

Tack Raya..
Det var fina ord om Lejonet så jag suger i mig alltihop :-)

Hoppas du mår bättre nu och jag säger som jag börjat med sista tiden kan vara glad om jag över huvud taget hinner svara folk nu för tiden..Ha en jättefin helg Kram NL

Night Lady sa...

Snow White...
Ja du nu har vi det mildare i luften..Ganska skönt som det är just nu runt 8 bara..
Kram till dig och dvärgar..NL

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja du visst har lejonet många egenskaper men det har alla tecken..Sen gäller det bara att hitta det man tycker passar in..Ha en fin helg Kram NL

Night Lady sa...

Hej Cumulus..
Ja du har nog rätt bara facebook som gäller för den yngre generationen..När man blir lite äldre så blir man mer kreativ på andra områden och kräver lite mer..Önskar dig en fin helg..Kram NL

Night Lady sa...

Thanks Luluasol .. I'm glad you're my friend and it's funny that you have a blogspot now I have not seen you since we had windows live spaces .. I wish that more friends from space would come here .. But many of them, I have nicki on wordpress so I have 2 blogs .. have a great weekend my friend Hugs and kisses from NL