torsdag 2 februari 2012

My Sign Leo..

Leo
LEJONET
23 juli – 23 augusti
Night Ladys Star
OBUNDEN I GULD
Eldtecken: styrs av Solen. Inget tecken har sådana kvaliteter,
styrka och makt och magnetism som Lejonet.
Night Ladys Star
Hon är drottningen som besegrar dem alla..
En stjärna: varmhjärtad, passionerad, öppen, medveten och utåtriktad..
Hon älskar guld och diamanter och brukar oftast få det!
Ibland kan makten stiga henne åt huvudet och hon blir arrogant och snobbig..
Night Ladys Star
KARAKTÄR:
Lejonet har en upphöjd själ, en oböjlig och renlinjig karaktär med en fast vilja,
medkänsla för de mindre lyckligt lottade..
Night Ladys Star
Går sin egen väg rakt fram och använder aldrig ovärdiga medel för att nå sina mål..
Öppen, djärv och modig, välvillig och storsint, aldrig simpel, brutal eller hämndlysten..
Är snar till vrede men den går snart över..
Night Ladys Star
Äger en eminent härskarförmåga men tenderar ibland till överspända åsikter..
Formar av egen kraft sitt öde och spelar alltid första fiolen,.
men kan urarta till maktlystnad, självbeundran och fåfänga..
En vital egocentriker eller egoist men hjärtlig och högsint..
Har utpräglat sinne för lyx, fest, glans och nöjen!
Night Ladys Star
INTELLEKT:
En rik och lysande begåvning alltid en starkt personlig intelligens faller för smicker..
Tänker snabbt blixtsnabb och säker kommunikationsförmåga..
förnämlig slutledningskonst, utpräglad erövrartyp..
Night Ladys Star
STIL ÄR VIKTIGAST!
Färg: Allt i guld, eldigt rödorangetoner och dramatiskt svart..
Ädelsten: Diamant rubin och även topas..
Smycken: Guld, platina och diamanter..
Blommor: Röda rosor vallmor gullregn & gladiolus..
Favoritlektyr: Levnadsskildringar biografier..
Favoritmusik: Rockballader..
Parfym: Heta kryddiga och orientaliska dofter narciss & rökelse
Lyckodag: Söndag..
Lyckotal: 1.
Romantiska möten: Vid poolen i månskenet
Erogena zoner: Fotvalvet
Mest framträdande: Långa täta ögonfransar och vackra smidiga rörelser..
Det bästa och det sämsta: Kan lysa upp hela Broadway med sitt leende..
Men kan också vara en arrogant plåga!
Night Ladys Star
Ja det var lite om mitt tecken..
Fortsättning följer..
Önskar er nu en fin helg..
Night Lady
Leo

20 kommentarer:

Queenvickans sa...

Hej
Vi har "lagom" vinter här. Eko som bor i nordöstra Finland har -30...-40.
Det du!
Önskar Dig en trevlig helg

Gunnel sa...

Jag är också ett lejon och jag måste säga att jag tyckte en del saker stämde in på mig. Kram

Doris sa...

Hi Night Lady, Have fun in the Snow,
Wish it would snow here but I don't think it is going to this year.
The weather here is just like spring time.. some of my flower bulbs are blooming. I would love to visit Sweden but I don't think I will ever get to do that... I also love to look at the videos you leave. Thanks for that dear friend... I hope you have the best weekend ever. Love you, big hug for you...

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Det blir väl så att inget fungera utan datan.
ha en trevlihg Helg..
Kram Moonlight

Aurora sa...

Hello Night Lady...
Tack, för att du tyckte om blomsterspråket, blommor kan ochså uttrycka sig på ett fint sätt...
Ja Tack, Jag hade en glad och roligt födelsefest...
Ha en fin helg..
Ktam Aurora

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

Super nice see you nor muahhhhhh love you

marciento sa...

Hello! Warm greetings from cold Warsaw!
http://marciento.wordpress.com/2012/01/23/winter/

maria sa...

Hej vännen !

Hoppas du har en fin helg..Här har vi en lugn dag efter några jobbiga veckor av sjukdomar...

Var rädd om dig !
Kram

Cumulus sa...

Så väl det stämmer in på min dotter!
Stolt och stark.

Var rädd om dig i halkan.
Kram.

Night Lady sa...

Hejsan Jatta..
30 eller 40 minus nej tack avstår helst..I lördags natt hade vi minus 21 det räcker bra för mig..
Hoppas din vecka blir bra kram på dig Night Lady

Night Lady sa...

Gunnel..
Vad trevligt ännu ett lejon i min lejonflock..Ska göra en modul hos mig döpa den till min lejonflock och där länka till era sidor igen..Eller så gör jag en till sida här hos mig som jag kallar min lejonflock det blir ju nästan roligare får klura lite på det där..Kram och Morrrr Night Lady

Night Lady sa...

Hello Doris .. How strange that you did not winter yet .. We have got winter finally .. Yes there are probably a bit far for you to go to Sweden but I can show you videos and photos instead .. and you can show me United States .. I'm so glad you're my friend Doris .. Hugs and kisses love you Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Ja det är verkligen tut att man har en dator..När janne kom hem med vår första dator sa jag va tusan ska vi ha den där till och var ska den stå? Ha ha nu har den ett eget rumm till och med..
Så nu önskar jag dig en fin dag kram Nicki

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja hoppas att dina blommor inte fryser ihjäl i kylan nu men du kanske har ett växthus..
Tack ännu en gång för en trevlig födelsedag kram Night Lady

Night Lady sa...

Hi Luluasol..
much fun that you have a blogspot page now, because it is not the same thing if you just send a mail .. I miss windows live spaces but blogspot and wordpress is also good .. hugs to you my friend Night Lady

Night Lady sa...

Hi Marko .. Thanks for the greeting from Warsaw .. I will send you a message back from a cold Stockholm .. Hugs and kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hej Maria..
vad tråkigt att höra att ni varit sjuka..Hoppas ni är friska nu..Jag mår inte så bra men hoppas på en förändring snart..Tack för titten vi hörs snart kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Cumulus..
Jaha är din dotter ett lejon vad kul..Har hon ingen egen sida någonstans jag tänkte samla en lejonflock på min sida..Förutom jag och olle så är gunnel pantertanter ett lejon också..
Ja nu har tunga gardet åkt fram till föterna mina skinhead kängor fniss men man går stadigt..Sköt om dig kram Night lady

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

thank you toooo beijokas in the heart

Night Lady sa...

Thanks for visiting Luluasol .. Big hug to you .. Night Lady