fredag 17 februari 2012

Något För Alla..


Night Lady
NL
"Något För Oss Alla"
Night Ladys Star
Om du inte kan njuta av det du har..
Hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
Night Ladys Star
Jag bad om allt för att jag skulle kunna njuta av livet..
Jag fick liv så jag kunde njuta av allt..
Night Ladys Star
Jag fick inget jag bad om..
Men allt jag hade hoppats på..
Night Ladys Star
Att vara nöjd med det man har..
Är den största och säkraste av tillgångar..
Night Ladys Star
Inget kan tillfredsställa dem..
Som inte är nöjda med det lilla..
Night Ladys Star
Jag hoppas du finner glädje i stora saker i livet..
Men också i det lilla En blomma..En sång..En fjäril i din hand..
Night Ladys Star
Night Lady

21 kommentarer:

Moonlight sa...

God Morgon Night lady...
Surprise.. redan vaken!
Tack själv för din Valentine-Hälsning..
Du är redan flitig,fin blogg du har gjort...Precis så det ska vara,
Gör det du tycker om, och tyck om det du gör...
Nu ska jag äta frukost,ha.ha.
Ha en fin Fredag..
Kram Moonlight

Disa sa...

Så sant så sant..
varför lägga ner energi på att tråna efter sånt som man egentligen inte behöver?
Mitt vad det är så kan man ändå förlora allt.

Ha en skön Fredag och helg.
Kram

Gunnel sa...

Det skadar inte att nån gång stanna upp och se hur bra man har det, i stället för att bara jaga vidare efter nya saker. Kram

Zia Wolf-Sun sa...

Ve ayrıca blogunuzda sevinç bulmalısınız!
Kucaklama Wolfie ...:)

rayasblogg sa...

Fina tankar.. Jag är hellre den lilla människan med små bekymmer än den rika med stora bekymmer..
En skön helg önskar jag dig.. Nu är det snart ljust vid femtiden, oj så fort det går!!!
Kramar/Raya

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Tack för Valentine hälsning,den är fin... hoppas att du hade det ochså trevligt...
Ochså önskar jag att du krya på dig min vän, att du blir bra igen...
Kram Aurora...

Cumulus sa...

Sanna dina ord :)
Det där lär man sig med åldern och då går det andra vägen, man gör sig av med allt bråte.

En riktigt fin ny vecka
önskar jag dig.
Kram.

Snow White The Survival sa...

Night Lady..
Hade självklart en fin valentine med mina dvärgar..Ha en bra vecka Kram Snow White

Hella sa...

Så Sant Så Sant
/Hella

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja idag har jag vaknat tidigt igen ingen ordning alls på sovandet här igår sov jag för länge istället..
Inte mycket att göra åt jag är glad att man kan sova över huvud taget numera..Lycka till idag..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Disa..
Ja visst så är det så..Allt bra med dig? Hoppas det önskar dig nu en fin vecka..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Gunnel..
Ja visst är det så jag tycker dom flesta bara hetsar iväg och ska köpa nytt och nytt ideligen ..Men inte mycket att göra något åt..Själv tar jag det lite lugnare med det mesta..Ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Wolfie..
Jaha det låter bra det där ha hamåste nog använda google translator tror jag kram Night Lady

Night Lady sa...

hej Raya..
Ja du för inte så länge sen var det mörkt klockan tre..Det jag inte gillar det är juni om det blir mörkt tolv på natten så är det ljust igen klockan två ett helvete att sova jag vill ha mörkt på natten..Hoppas du mår bra ha dt så gott kram Night Lady

Night Lady sa...

Aurora..
Ja då valentine var helt okay..
Och ja hoppas själv på att få bli bra någongång..Ha en fin dag lilla vän..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Cumulus..
Håller med dig jag städar febrilt i skåp och lådor och gör mig av med en massa saker jag tröttnat på eller som aldrig används det är så skönt...Önskar dig en trevlig fortsatt vecka kram Night Lady

Night Lady sa...

Hella..
Tack för titten alltid lika roligt att få besök av en av sina äldsta vänner..Ha det gott min vän kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Snow White min lilla favoritprinsessa kram NL

marciento sa...

Hello! Best wishes from Mazovia!
http://marciento.wordpress.com/2012/02/23/winter-pictures/

Night Lady sa...

Hi Marko..
I wish you a nice weekend to..
Hugs Kisses Night Lady

Mselle sa...

Jag vill berätta om vi har ömsesidiga vänner i Wordpress på bloggen Nikki!!! Androgoth och Debbie, plus Ice Wolf, jag har en annan blogg på Wordpress kallas vägen till Ravenwood, mitt namn är Korpen av Leyla.
Deb berättade hon funnit min födelsedag genom en diskussion som Androgoth hade med dig. Små världen, min nya vän.
Mselle xx