onsdag 29 februari 2012

Om Oss..

Night Lady
NL
"Vi Tjejer är fulla hela veckan!
Night Ladys Star

Måndag - Onsdag..Är vi praktfulla..
Torsdag..Är vi förväntansfulla..

 Fredag..Är vi beautyfulla..
Lördag..Är vi skitfulla och
Söndag..Är vi förhoppningvis ångerfulla..
Sänd detta vidare till de härliga tjejer du känner!
Night Ladys Star
"Historier om Kvinnor"
Night Ladys Star
Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den..
Hon sa: Du använder ju byxor..
Night Ladys Star
Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ?
Hon sa: Det var en jättebra idé du stryker
och jag sitter i soffan och sover!
Night Ladys Star
På en vägg på damtoaletten . .Min man följer efter mig överallt..
Skrivet precis under . .Det gör jag inte alls..
Night Ladys Star

Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne..
Mannen: Men varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig..

Night Ladys Star
Night Lady

14 kommentarer:

Gunnel sa...

Många bra sanningar där. Kram

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Oj, vad jag skrattar, jätte roligt...ja hur dum ska man vara, Ha,ha.
Ha en fin Onsdag..
Kram Moonlight

Giancarlo sa...

Riktigt roligt ... god natt ... hello

Mselle sa...

LOL detta är mycket roligt Night Lady ... Jag är fortfarande skrattar när jag skriver, mycket smart! Jag gillar den första är det bra också!
ler n kramar,
Mselle ~

Snow White The Survival sa...

Tack själv Night Lady och ha en fin helg..Kram Snow White

Jane storm sa...

Hej Nicki
tak for din hilsen.
har fået gjort som du sagde. mange tak. søde historier ♥
kan du forsat have en god weekend.
knus og kram
Jane

Mselle sa...

Jag är så ledsen om man gått i ett par dagar:(
Jag råkar bort min blogg och kunde inte komma åt den. Säkerhetskopiera slutligen. Förlorar du eller Snövit ville inte.
Fred och leenden,
MS L

Night Lady sa...

Hej Tilde...
Hoppas helgen varit bra..
Min har väl varit efter omständigheterna väl..
Försöker nu hinna med lite på mina sidor...Ha det bra så hörs vi sen om jag hinner kram Night Lady

Night Lady sa...

Hello Giancarlo ... Has your weekend been good? Hope it anyway .. have now a wonderful and nice week hug Night Lady

Night Lady sa...

Hej Mselle..
Jag är glad att du gillar mina bloggar då blir man glad..
Ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Snow White I love you my little princess..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Jane..Ja nu såg jag att du har satt dit Followers på din sida ..Jättebra..
Men nu måste du visa dig på våra sidor..
Ta en i taget gå till Night Lady..Högst upp till vänster står det följa eller follow..Klicka där sen följer du night lady och då ser man din bild i followers på min sida..

Sen gör du likadant med alla vänner som sitter i din followers..
Då visar du upp dig och får fler vänner..

Just nu syns du bara på din egen sida..Lycka till kram Night Lady

Night Lady sa...

Mselle..Är glad att du är tillbaka...Kram Night Lady

Night Lady sa...

Gunnel...
Hoppas du haft en fin helg..
Här var det soligt och igår så var det helt vitt på alla träd..Det var så vackert..Ha en bra vecka kram Nicki