måndag 12 mars 2012

Född Till Häxa..

Witch

"Är du född till Häxa"
Night Ladys Star
Här kan du testa dina häxgener är du en riktig häxa eller ej..
Vill du veta så svara på frågorna i detta test kan det ligga en gnutta sanning i det..
Om detta är sant eller inte får du bestämma själv..
Night Ladys Star
1. Tycker folk att du är underlig..
2. Brukar du prata med dina växter..
3. Tror du på liv efter döden..
Night Ladys Star
4. Tycker du drömmar är viktigare än fakta..
5. Hälsar du solen godmorgon när hon/han stiger upp..
6. Går du omkring barfota största delen av året..
Night Ladys Star
7. Gillar du att flyga..
8. Håller sig Jehovas borta från din dörr..
9. Plockar du upp saker från marken när du är ute och går..
Night Ladys Star
10. Firar du årets växlingar..
11. Planterar du örter grönsaker och säd..
12. Tyckte du att filmen Blair Witch var dålig..
Night Ladys Star
13. Tycker du att en häxa är någon som vill folk och fä väl..
14. Ber du inför månen..
15. Finns det fler gudar/gudinnor än en..
Night Ladys Star
Räkna ihop hur många frågor du svarade ja på
och läs resultatet här nedan..
Night Ladys Star
5 poäng eller mindre..
Nej, en häxa är du inte..
Night Ladys Star
6- 10 poäng..
Dina häxinstinkter är goda..
Night Ladys Star
11 - 15 poäng..
Ingen tvekan, du är en Hedning..

Night Ladys Star
Fler än 15 poäng..
Du är verkligen född till Häxa..
Night Ladys Star
Night Lady
The Witch Shalima

20 kommentarer:

Giancarlo sa...

Non sono uno strgone!!! buon inizio settimana a Te....ciao

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Vilken fin väder vi ha, det bli varmare för varje dag, det betyder man längtar ut,och jag måste handla lite som är nödvändig, det varit länge sedan jag gjorde det...
Ha en fin dag..
Kram Moonlight

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Jag avsky den kalla blåsten, men ändå är vädret ganska hyfsad för årstiden...
Du fotografera fina bilder, man ska göra detta som är roligt..
jag tycker väldigt mycket om dig...
Ha en fin onsdag..
Kram Aurora

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

hi nicki i 'm here for say you happy week
always my heart
hugs n kisses :)

Aurora sa...

Aurora önskar alla en fin dag..
Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Snow White önskar alla Night Ladys vänner en härlig och magisk dag..Kram Snow White

zinaidakrax sa...

13 poäng är väl inte dåligt! Det där att gå barfota. Jo, det funkar inomhus, men ute är det bara Kraxdelen av mig som gör det.. Sen har jag inte sett filmen Blair Witch så kan jag inte svara på det.
En skön onsdag önskar jag dig..
Kram/Zinaida

Gunnel sa...

Mina häxinstinkter är nog inte så bra, men jag önskar dig en trevlig vecka.

Jane storm sa...

hej Night Lady.
mange tak skal du have. har været inde og kigge på fix din blog. der er mange ting man kan lære der.er glad for alt din hjælp.♥ kan du nu forsat have en dejlig forårsdag. mange knus herfra til dig.
Jane

Mselle sa...

Lol...Älskar detta Test jag är en häxa och jag har alltid vetat att. Det är coolt men vet inte hur du hittar ut mitt häxa namn. Jag har en indisk namn jag del Native American Indian...Mitt namn översätts till floden Willow: D
Tyvärr har jag inte varit mycket denna vecka. Arbete håller mig upptagen på sistone. Du är i mina tankar med leenden i dag!
Hoppas du har en stor helg min nya vän.
Mselle xx

Night Lady sa...

Hej på dig Giancarlo..
Idag är jag lat och skriver på svenska till dig...Hoppas allt bra tack för titten ha en bra vecka och välkommen tillbaka..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja nu tycker jag allt att det fina vädret lyst med sin frånvaro sista dagarna..Så känner mig inte särskilt tilltalad av att göra något just nu plus att jag har varit ute hela helgen..Skönt med en lugn och avkopplande måndag..

Jag har ingen vanlig telefon nu vår trådlösa har gått sönder eller rättare sagt batteriet är paj så jag slängde det i lördags..

Så nu har vi bara mobilerna vi ska testa hur det går med bara dom ett tag..Vet inte om jag har lust att köpa ett nytt batteri..

men men om du ringer så går det bara framn signaler men jag kan inte höra dom..

har alla tre mobilerna på..ha en fin dag kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora..
ja du fotografera är roligt blir som att samla på något..Så man kan väl säga att jag samlar på foton..
och bilder i största allmänhet..

Ha en bra vecka nu min vän kram Night lady

Night Lady sa...

Hello luluasol ... I hope your weekend was good .. Wish you now have a great week thanks for looking and welcome back hug Night Lady

Night Lady sa...

Tack detsamma Aurora...
Kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Snow White..
Önskar dig och alla dina vänner detsamma..Ha en härlig vecka..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Zinaida...
ja du är nog en fin häxa tror jag :-) Gå barfota ute ja det är väl fint på sommaren men inte nu..

Hoppas allt bra med dig..Önskar dig en fortsatt fin vecka kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Gunnel...Jo då det bor en häxa i oss alla..bara att släppa fram henne vid behov fniss..Ha en härlig vecka kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Jane..Hoppas du får nytta av sidan fixa din blogg den är bra..Hoppas du förstår allt på svenska men jag tycker du alltid varit jättebra på svenska så det går nog bra..

Jag är jättedålig på danska :-) varje gång jag är i danmark så tar det tid innan jag fattar vad folki söger men efter ett tag så går det bra..
ha en härlig vecka min vän..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hejsan Mselle..Jag ska leta ditt häxnamn okay? Jag testar att skriva mselle så får vi se vad det blir...
Ingen fara om du inte varity mycket inne på blogspott man måste ju göra andra saker också..

talar om sen vad ditt häxnamn blev..Kram Shalima / Night Lady