torsdag 8 mars 2012

Grattis på SOSK-Dagen..

Night Lady
Grattis alla kvinnor"
08.03.2012
I år fyller Internationella kvinnodagen 102 år..
This year, International Women's Day 102 years..
Night Ladys Star
GRATTIS på SOSK-dagen!
Idag är det Skitsnygga Otroligt Smarta Kvinnors Internationella Dag..
Skicka detta meddelande till någon du tycker passar den beskrivningen..
Var bussig och skicka inte tillbaka det till mig eftersom jag redan
har fått det från en skitsnygg, otroligt smart kvinna..
Night Ladys Star
Och kom ihåg mottot..
Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit
i en attraktiv och välbevarad kropp..
Night Ladys Star
Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen..
En flaska vin i den andra fullständigt slutkörd totalt utsliten skrikande
'Hoho kan nån ge mig lift!'
Ha en underbar dag..
Night Ladys Star
Inom varje äldre människa finns en yngre människa
som undrar va f-n som hände..
Cora Harvey Armstrong
Night Ladys Star
Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill kom ut.
Jag brukar tysta ner henne med kakor.
(Okänd)
Night Ladys Star
De svåraste åren är de mellan 10 och 70.
Helen Hayes (vid 73 års ålder)
Night Ladys Star
Varje gång jag stänger en dörr mot verkligheten
kommer den in genom fönstret.
Jennifer Unlimited
Night Ladys Star
55 är när du äntligen fattar vad det handlar om
och din kropp börjar ge upp
Caryn Leschen
Night Ladys Star
Sänd detta till alla otroligt smarta kvinnor du känner
du kommer att göra dem så glada!
Night Ladys Star
Kram från en Skitsnygg Otroligt Smart Kvinna
Night Lady
Night Ladys Star
"Grattis alla Pannkakor"
Det är även Pannkaksdagen idag den 08.11.2012

8 kommentarer:

Gunnel sa...

SOSK-dagen borde uppmärksammas mycket mer. Jag håller fullständigt med om allt du har skrivit idag. Det stämmer helt med verkligheten.....men det är klart det var ju en SOSK-kvinna som skrev det. Kram

Moonlight sa...

Tack Night Lady...
Jag säger ochså "Grattis" till internationella Kvinnodagen....
Kram Moonlight

Giancarlo sa...

Quanta strada è stata fatta in questi ultimi decenni nella direzione della emancipazione e liberazione della donna, ma ne rimane ancora tanta da fare, che 8 marzo sia festa della donna tutto l'anno!!...ciao

Jatta sa...

Hej Du
Såg på SVT:s nyhetsmorgon igår. Tyckte de var lite lama atta lyfta fram "kvinnliga förebilder". Finns massor.

Night Lady sa...

Hej Gunnel..
Vad roligt att du höll med om allt jag sa på sosk dagen tack tack..
Hoppas allt bra med dig och ha en fin vecka...Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hello Giancarlo my friend .. Thanks for the visit .. And Women's Day all year round so quite okay for me :-) Have a nice week hug NL

Night Lady sa...

Tack Moonlight...
Då önskar jag dig en trevlig vecka istället..Kram så länge Night lady

Night Lady sa...

Hej Jatta...
ja så är det väl alltid när det gäller kvinnliga förebilder..Men gäller det män ja då är det minsann annorlunda..
Hoppad din helg varit bra..Ha en fin vecka så hörs vi Kram Night Lady