måndag 19 mars 2012

Hey spring really nice to see you

Night City
"Welcome Spring"
Night Ladys Star
Våren är i min kropp..
Det bubblar och pirrar i magen och jag skrattar för mig själv
när jag traskar runt på Stockholms gator..
Night Ladys Star
Det är härligt.
Det känns som att jag väntar på något jättebra
och jag kan inte sluta le..
Night Ladys Star
"Spring"
Spring makes the world a happy place
You see a smile on every face.
Flowers come out and birds arrive,
Oh, isn't it grand to be alive?
Night Ladys Star
I love the spring.For every day
There's something new That's come to stay.
Another bud Another bird
Another blade The sun has stirred.
Night Ladys Star
Ha en fin vecka kram..
Night Lady

18 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Surfade runt o var inne hos Disa:) Där klickade jag mej hit...Jättesnygg blogg du har !

Ha en bra dag!

Kram

Night Lady sa...

Tack så mycket Paula :-)
oligt att du tittade in och välkommen tillbaka..
Kram på dig Night Lady

Disa sa...

Ja nog tusan längtar man massor, men vi får allt vänta ett tag till för nu har vi minus grader och kallt igen.
Men den kommer!
Ha en skön vecka och fin Måndag.
Kram

zinaidakrax sa...

Pirrar i kroppen, ja det är en härlig känsla, men den gör mig så okoncentrerad på vad jag gör, ändå så nödvändig, det känns att man lever än ;-)
Idag var det inte alls vår, snarare en påminnelse av Kung Bore.. Kallt, blåsigt och snöigt! Men de små blommorna som tappert tagit sig upp lyste gula och gröna bland allt grått, smutsigt och skräpigt.. Så det finns hopp att det snart blir vår i alla fall.
Ha en bra vecka.. Kram/Zinaida

Anonym sa...

Hej Night Lady.
När jag vaknade i morse så snöade det fy vad trist.
Men på onsdag skulle visst våren komma det ser jag fram emot.
Jag läste det du skrev om tiggarna i stan att de är öststatare och det stämmer nog.På tåget hem så kom det fram en man med ett fotograi på ett litet barn.Han ville ha pengar till barnets operation.
Lejondals slott är inte öppet för allmänheten grindarna är alltid stängda där.Det är synd för det är ett fint litet slott.
Ha en fin vecka.
Kram Maya K.

Giancarlo sa...

La primevera con i suoi colori e profumi ci traforma! un abbraccio caloroso....ciao

Aurora sa...

Hej Night Lady..
Visst är det roligt med fotografering, särskild när man hitta fina motiv, jag försöker ochså lite grann...
Ha en fin dag..
Kram Aurora

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

love here love you nicki fun week and so much kiss

Maria sa...

Våren lämnar många fina spår <3
Nu kom ett avbräck i form av lite snö men vad kan man vänta sig ;)

gäller att njuta till fullo <3

Är nyfiken på vart i Stockholm du bor ?

Kramar fina du

Jane storm sa...

hej Night lady.
Mange tak for dine fine ord.
du må gerne skrive på svensk til mig og du må også skrive på engelsk. du vælger selv. Jeg har selv lidt svensk blod i årene, da min farmor eller farfar stammer fra Sverige. sjovt at tænke på.men kan du nu have en rigtig dejlig forårs dag med sol og varme og pas nu godt på dig selv ♥
knus Jane

Night Lady sa...

Hej Disa...
ja du när jag hade gjort den här bloggen så började det att snöa typiskt..
Men idag har jag en stor sol så hoppas på att det är vår nu då :-)
Ha en fin helg Kram NL

Night Lady sa...

Hej Zinaida..Ja när jag hade gjort den här vårbloggen så började det att snöa typiskt..
Men idag är det en så stor stor sol och varmt så nu är det allt vår..:-)
Nu önsklar jag dig en härlig helg... Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Maya..
ja du tiggare på stan det trodde man fanns bara i andra länder men nu har det spridit sig..

Utanför ikea satt en tant med en skylt där det stod jag är hungrig..Känns nästan pinsamt..Sen fick man se samma tant bli hämtad av en gubbe i en bmw lite senare rimmar dåligt eller hur..

jag har lite bilder från lejondal för janne har varit där när han körde sopbil men privata får tydligen inte titta dåligt tycker jag..

Ha en fin helg nu kram NL

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Vad roligt att du också fotograferar..Det är alltig lika roligt att fånga ett ögonblick på bild för evigt..
Nu önskar jag dig en fin helg..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hello Luluasol ... Thanks for all your visits are so nice when you see me .. Now I wish you a nice and happy weekend ... Hugs and kisses from the Night Lady

Night Lady sa...

Hej Jane...
Vad bra att jag kan skriva på svenska och konstigt nog så förstår jag vad du skriver på danska.. Men om någon åpratar danska ja då hinner jag inte med alls :-)
Vad roligt att du också är lite svensk..

Vi har ifag en stor stor sol är så härligt..
Önskar dig en härlig helg nu Jane..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack för titten Giancarlo..
Nu önskar jag dig en fin helg...
Kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Maria...
Önskar dig och hela familjen en fin helg...Tack för titten och välkommen tillbaka kram Night Lady