tisdag 22 maj 2012

Tantvarning..

Ladys
NL
“Tantvarning är när du”
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070

Plötsligt anses sexuellt erfaren..Håller koll på grannarna..
Tycker att extrapris på basilika smäller högre än rea på push-up-behå..
Tänder på män i tweedkavaj..Ramar in foton på släkten..
Sätter upp lappar på jobbet med texten "Städa efter dig!"
Hittat din favoritparfym och den luktar mysk..
Får mest tvålar och badskum i julklapp..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Går in i videobutiken och inte hittar någon film
du känner igen förutom
"Saturday night fever"
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Hör dig själv säga till en väninna..
"Det skulle vara roligt att åka norrut på husvagnssemester i år"
Slutar använda skärp..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Tycker att den hyrda baddräkten på det offentliga badhuset är riktigt snygg..
Tror att det har hänt något om telefonen ringer efter 21.00..
Slutar använda stay-ups och börjar med strumpbyxor...
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Istället för att uppskatta att läkaren är snygg
blir irriterad över att han är så ung..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Slutar läsa fråga om sex spalten..Säger Åh, så stor du har blivit..
Skrattar åt tonåringarnas stil och musik för att sedan
haka på trenderna när de är över..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Börjar prata med dig själv..
Törs erkänna att du gillat Tom Jones och Dean Martin..
Får en klapp på kinden i stället för på baken av äkta hälften..
börjar tacka dina barn för att de ringer hem..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Går i shorts fast du inte längre borde det..
Blir omplacerad på jobbet utan att du förstår varför..
Börjar tycka att unga män är väldigt trevliga..
Hellre köper saker till hemmet än till dig själv..
Inte tar fram plånboken förrän beloppet
redan är inslaget i kassan..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Night Lady

20 kommentarer:

Gunnel sa...

Det passar in på gubbvarning också. Kram

Moonlight sa...

Hej Night Lady.. Mycket Tack !!!
Jag ska titta ochså bara en liten stund, sedan måste jag gå ut ett ärande..
Jaha, man kanske ska lyssnar ibland till tanternar,ha,ha...
Ha en fin dag..
Kram Moonlight

sandaras sa...

Hi dearest Night Lady Nicki,
thank you for your visite and have a wonderful rest of the week,
here it´s very hot and sunny...not
so good for working, haha...
kisses and hugs from Sandra
http://img20.dreamies.de/img/453/b/6x5gpvsed27.gif

Felisberto Junior sa...

Hello, Good afternoon!
Okay?
active ... and with good memories!
can take ... but do not forget to visit me ...
Good Tuesday!
kisses

Doris sa...

Hello my wonderful friend..
I hope your week is going well..
You are the sunshine of my life & I appreciate you kind friendship...
May you have peace, happiness, wealth & a pain free life...
Love you lots...
Big Hug for you

rayasblogg sa...

Tack Nicki..
Kul att någon tittar in iaf..
Hinner inte själv så mycket då kräver jag inte att andra ska vara mer aktiva..
Det är årstiden.. Man vill vara ute och det finns mycket annat att göra..
Men det är som det är.
Nu har det blivit riktigt sommarvarmt och det tycker jag är riktigt skönt.. Var ute och gick i eftermiddags, stranden i Hässelby, nära Riddersviks gård. Häftigt ställe.. Här jag bor har vi ju knappt något vatten i närheten så blir utflykterna ofta till vattnen på andra ställen..
Nu skulle jag gärna skrivit mer, men är för trött, somnar snart vid datorn och det ska jag inte göra!!!
Ha en fin vecka du också..
Kram/Raya

Carolina sa...

Hello dear Lady Night, beautiful reflection, (although I must say that the translation is not clear enough) I love your talent and special distinction.
A big hug.

Joormen sa...

ojojoj.. vikken tur alltså här äre liksom ingen tant varning alls nähädå... host host.. ja jag är förkyld det är sant i alla fall.. Rolig läsning!
Kram

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Ja, det är verkligen en stor skillnad med den nya dator, och jag är mycket glad att jag byte..

Jag fortfarande lite vissen hoppas att det går snart över, ochså att du blir bättre,på söndag är det Morsdag, och då vill man vara friskt...
Ha en fin fredag..
Kram Moonlight

Aurora sa...

Hi Nightlady..
Hoppas att du har det bra, vill önskar dig en härlig Morsdag..
Kram Aurora

Night Lady sa...

Hej Gunnel..
Ja visst har du så rätt passar lika bra som gubbvarning..
Önskar dig en fin helg och en fin Mors Dag..Kram //Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja du jag tittade på dopet av prinsessan Estelle en liten liten stund..Sen somnade jag då visste jag ju inte att jag höll på att bli sjuk..Känner mig fortfarande matt och klen lite jobbigt..
Ha en fin helg en glad pingst och en fin Mors Dag..Kram//Night Lady

Night Lady sa...

Hi Sandra ..
Thank you for visiting .. Well here in Sweden it is summer now lovely .. I have been sick a few days and could not go out but I hope it will soon be good ..
Here in Sweden it is Mother's Day this Sunday .. Have a great weekend visiting with my sweet friend .. Hugs from / / Night Lady

Night Lady sa...

Hello Felizberto ..
I wish you a long and wonderful weekend ..
Hugs and kisses / / Night Lady

Night Lady sa...

Hello Doris ..
My week was not that good has been ill and am still not so good ..
But now at least summer is coming to Sweden so I'll go out and enjoy it as soon as I will be fine ..

Thanks for your nice words Doris and I are so grateful to the internet that I found you ..
Love you to my friend .. Wish you a wonderful weekend and lots of sunshine and happiness ..
Big hug / / Night Lady ..

Night Lady sa...

Hej Raya..
Jodå klart jag tittar in så fort jag hinner men det blir ju inte lika ofta längre..

Och ja nu har ju sommaren kommit då hinner man ju inte lika mycket..

Jag har varit sjuk hela veckan började i tisdags med onormal trötthet sen fick jag som en riktig maginfluensa hängde över toaletten ideligen i onsdags jättejobbigt igår och även idag känner jag mig matt och klen jobbigt så jag önskar nästan det regnade ute..

Låter som om du hade en härlig dag ja vi har ju vatten här hos oss vi kan ta båten in till stan om vi vill men jag har aldrig gjort det..
Önskar dig nu en härlig helg en glad pingst och en fin Mors Dag...
Kram //Night Lady

Night Lady sa...

Hi Carolina ..
Thank you for your praise :-) I agree with you that the translation does not work quite as expected but we must be grateful that it exists or it would not be able to talk to so many ..
I've been sick all week but I hope it soon will be good and this Sunday we have Mother's Day in Sweden ..
Wishing you a long fine wonderful and magical weekend my friend ..
Hug / / Night Lady

Night Lady sa...

Hej Joormen..
Vad bra att det inte är tant hos dig inte här heller ha ha..

Hoppas din förkylning försvinner och att min maginfluensa snart är ett minne blott..

Tack för titten nu önskar jag dig en härlig helg en glad pingst och en fin Mors Dag..
Kram //Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja krya på dig och ha en fin helg Kram // Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Önskar verkligen dig detsamma..
En fin helg en glad Pingst och en fin Mors Dag..
Kram //Night Lady