tisdag 12 juni 2012

Viktigt..

Night Lady
NL
"Finna En Man"
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Det är viktigt att finna en man som ibland hjälper till i hemmet
med matlagning, disken och för övrigt har ett jobb..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Det är viktig att finna en man som kan få dig att le..
Det är viktig att finna en man du kan lita på och som inte ljuger..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Det är viktig att finna en man som är bra i sängen..
och som älskar att ha sex med dig..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
"Slutligen"
Det är viktig att dessa fyra män..
Inte känner till varandra..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Night Lady

18 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Ja, tiden går alldeles för fort,
sista stora sommerhelg, hoppas bara att vi få det lite bättre..
Ha en fin fortsatt vecka..
Kram Moonlight..
PS. underbart om man kan välja..

Cumulus sa...

Där kom knorren på slutet :)))

Tror du har live adressen, men den används ju också. Den drabbade var hotmailadressen....tror du har den också. Fick Sthlm`s bilder av dig till den.

Ha en underbar vecka.
Kram.

Zia Wolf-Sun sa...

Hej Night Lady - detta var lysande!!
Jag tror att jag skrattade tills jag grät;) Det var väldigt roligt!
Tack för att dela dessa ord av visdom!

Carolina sa...

Hello dear Night Lady, =D
=D =DDDDDD

You make me laugh a lot!!!!

Hugs, have a great day.

Snow White The Survival sa...

In just love When morning gets here ..
Cuz i can send a Great Big Good Morning sms
to my bestest friends what a lovely way
to start my day .. Hugs and kissers ..
Snow White..

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Jag tycker det är rätt skönt i veckorna men jag är bra sugen på att få sitta under parasollet någongång nu har man ju både gräs möbler blommor ja hela köret..
Lycka till idag så hörs vi i morgon kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Cumulus..
nej jag har bara en mailadress till dig men det räcker ju om du använder den..Själv har jag night lady snow white och nicki hotmail alla tre men dom används mest för sidor med mera min privata mail är telia men den ger jag sällan ut på nätet..Ha en fin dag min vän kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Wolfie..
Vad bra du tyckte om min blogg..
och fredag var det fotboll va?
Vinner Sverige blir jag glad..
Vinner England blir wolfie glad..
Må bäste man vinna..
stor kram Night lady

Night Lady sa...

Hi Carolina..
So glad I made ​​you laugh .. Have a great and wonderful day .. Hug Night Lady

Night Lady sa...

Hi Snow White...

See outside the window..
Sun rising for u flowers smiling for u..
Birds singing for u.. bcoz last night..
I told them to wish u a wonderful good morning..
Night Lady

sandaras sa...

Hello dear Night Lady,
happy Wednesday for you, wish you luck and joy, hugs&kisses Sandra
http://uppix.com/f-11sand4fd8828800103228.jpg

Felisberto Junior sa...

Hej, God eftermiddag! ... Den ideala människan är ofullkomlig, en defekt som har exakt matchar din ... Tack för påverkan av besök! Bra onsdag! kisses

Queenvickans sa...

Paradisets timma

Verner von Heidenstam

När människorna sova
vid sommarnattens sken
och tusen röster lova
sin fröjd från gren till gren,
då purpras lingonriset
av stilla skyars gull;
då hägrar paradiset
än över jordens mull.

Du äng, låt kalkar glimma
kring älvans lätta häl!
Du paradisets timma,
din dagg gjut i vår själ!
Än jublar fågelsången
kring gryningsljusa sund
så klart som första gången
i tidens första stund.

Anonym sa...

Hi,hi det är precis så här det skall gå till vilken bra ide.
Kram Maya K.

Night Lady sa...

Hi Sandra...
Thanks for your visit..
Its friday today so now I wish you a nice weekend..Hugs and kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hello Felizberto Good to see you again .. Now I would like to wish you a nice weekend now .. Hugs and kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hej Jatta..
Vilket fint poem du lämnade det ska jag spara..Tack...
Önskar dig en trevlig helg...
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Maya...
Kul att du tittade in..
Ja nu är det redan fredag igen jag hinner inte med alls..Så önskar er nu en trevlig helg..Kram Night Lady