tisdag 31 juli 2012

Can You See The North Star..

Night Star
"I'll Be Your Night Star"
by linda tusiime
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
It's night time now..
And the world is sleeping..
Are you in your room my Friend?
Look out your window?
What do you see?
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Many stars I'm sure filling the sky..
But there's one that shines brightest..
Dont wonder about it..
That's just me..Saying good night..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Hugs Night Lady


24 kommentarer:

Ariel sa...

Hello nicki,
is beautiful to be here, in Night Lady's land!

A little star that shines more than the rest every night!
that's wonderful
have a great day!
hugs

Moonlight sa...

Hej NightLady..
Ha,Ha, men ibland kan man vara allafall riktig njöd ändå..
Önskar dig ochså en härlig vecka..
Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Love you to Night Lady..
Det är alltid lika trevligt att prata med sitt andra jag då får man dom bästa svaren ha ha...
Kram Snow White

Disa sa...

Kikar in & önskar dig en skön dag i sista Juli. Hoppas din sommar är fin.
Kram

"Day's End" sa...

That is a beautiful poem.
Thank you my dear friend... hugs

Carolina sa...

Oh yes, it's you and you and you the brightness star shining on the dark sky!
Night lady, warm embrace my dear friend, i'm back ;)

Felisberto Junior sa...

Hello, Good evening!
Okay?
... the friend, will always look to the sky to see A shining star and will always know who you are! That's beautiful!
Thank you for the affection of palabvras on my blog!
Very happy to be your friend!
Good Wednesday!
kisses

Santa. sa...

God morgon Nigth Lady.
Jag blev lite fundersam när jag knackade på, men jag såg att du skrivit på svenska hos Ann Marie , annars tyder allt på att det här är en engelsktalande blogg, nåväl har jag fel så får det väl bli på engelska nästa gång jag tittar in.
Din bloggsida här är verkligen välgjord och snyggt upplagd.
Min blogg rullar på då och då, ibland kan det bli några veckors uppehåll.
Trevligt att du tittade in i allafall.
Jag önskar dig en härlig vecka.
Kram.

Ann Marie sa...

Hej Night Lady.
Det är härligt att innan man somnar ligga och se på stjärnorna genom fönstret, men igår var det andra fenomen att se, åskan höll på mest hela natten.
Jag hoppas du får en härlig kommande weekend.
Kram.

BabyEvelyne sa...

Hi Nicki!
thank you very much for your shoulder! I'm glad I know you.
Thank you too for following my blog with this & the other blog of you. It means a lot to me!
I follow a few blogs & write there in the past, but nobody returned, just you did.. I may visit more, I guess.. But thanks for the tip ;-)

Have a nice day!
Hughs & x-x-x
BabyEvelyne

Queenvickans sa...

Nu har syrsorna varit i gång en tid. Det är så härligt att höra dem på kvällen när vi gör vår sista runda.
Önskar Dig en fin helg.
Kram

Night Lady sa...

Hello my friend Ariel.. Thanks for visiting always nice when good friends come to visit .. Wish you now have a wonderful weekend .. Night Hug Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Har vaknat upp till ett trist grått väder idag så måste säga att den här sommaren blev rena skämtet..Eftersom det är som det är så kan det lika bra ta slut och bli höst tycker jag..Ha en fin helg nu oavsett väder..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Same to you Snow White...
Hugs Night Lady

Night Lady sa...

Hej Disa..
Tack för titten roligt att se dig..Jo min sommar är fin förutom vädret..Har kunnat sitta ut högst 5 ggr på hela sommaren helt värdelöst..Har blivit lite strödagar här och där med något som liknar sommar..Så nu kommer det antagligen bli en lång och jobbig vinter..
Vi har tydligen inga riktiga årstider längre utan en enda lång höst året runt..

ja oavsett väder hoppas du får en fin helg..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hi Doris...
Happy to see you in my blog thanks my dear friend..
Now I say have a great weekend take care hugs kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hi Carolina .. Vafd nice to have you back and fun to find you in my blog my friend Hope you had a nice holiday .. My vacation is almost over and Sweden have had a very bad summer unfortunately .. Now I wish you a nice weekend kiss and Hug Night Lady

Night Lady sa...

Hi Felisberto .. So glad you see my star will make me happy .. Now I wish you a very nice weekend .. Hugs and kisses from the Night Lady

Night Lady sa...

Hej Santa..
Vad trevligt att du ville följa min blogg..Det som fångade mitt intresse först var namnet Santa..Jag älskar nämligen julen och Jultomten :-)

Och ja visst är jag Svensk bor i Stockholm min blogg är också Svensk..Men eftersom man får fler och fler vänner från olika delar av världen så måste man bli lite global och varva lite mellan språken så att det blir trevligt för alla att hälsa på mig..

Min blogg handlar om det jag känner för just den dagen när jag gör bloggen..

Sen har jag en blogspot med Snow White min hyllning till walt Disney..Alla mina vänner har varsin disney figur men snövit är alltså min :-)
http://snowwhite070.blogspot.com

den är mest som en liten hobby disney kan man älska vare sin man är 5 eller 90 år..

Mitt riktiga namn är Nicki så jag har även en wordpressblogg där skriver jag mest om mig själv..
www.nicki007.wordpress.com

Nu hoppas jag att jag har presenterat mig ordentligt och som sagt roligt att du tittade in Santa..Önskar dig nu en fin helg..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Ann Marie..
Ja jag älskar stjänhimmel det är både vackert och farsnerande och när man står och tittar upp så känner man sig så liten..
Hoppas allt bra med dig och att du får en fin helg..Stor kram till dig min nya vän från Night Lady

Night Lady sa...

Hey Baby Evelyne .. Vaf good that you follow and write must be patient and then comes the number of friends over time .. I'm glad I know you too my friend'm glad I found you on wordpress .. Take care and have a nice weekend .. Hugs Night Lady

Night Lady sa...

Hej Jatta..
Håller med dig älskar ljudet av syrsot för det är sommar..
När vi bodde i spanien på somrarna när jag var liten så var ljudet av syrsor enormt högt så det påminner mig alltid on sommrarna i spanien..
Ha en fin helg nu Jatta så hörs vi..Kram Night Lady

"Day's End" sa...

how wonderful it is to have such good friends as you are..
have a great weekend my dear friend...
hugs

Night Lady sa...

Thanks Doris...You are a very good friend to..Love you hugs Night Lady