onsdag 12 september 2012

Oändligt Rika..

Couple
NL
“Gemenskap”
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Jag kom från min värld..Du kom från din..
Med erfarenheter helt olika..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Kom, visa mig din värld..Jag visar dig min..
Vi skulle varandra berika..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Jag ser från mitt håll..Du ser från ditt..
Vi ser ej saker lika..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Men vi ser på allt..Från olika håll..
Så blir vi oändligt rika..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Night Lady


8 kommentarer:

Queenvickans sa...

Det är livets rikedom - att vi alla är olika och berikar varandra.
Önskar Dig en God fort på veckan samt en skön helg.

Ariel sa...

Hello Night Lady, good morning,
interesting post!.
I wish you a great day
Fall is coming!
enjoy it!
hugs and kisses

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Hoppas du hade en fin helg..
Ja så sant din blogg, man mkan lära sv varanda, på olika sätt...
Ha en fin vecka...
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Hej Jatta...
Ja visst är det livets rikedom..
Hoppas allt bra med dig ..tack för titten oc ha en fin vecka..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Ariel..I wish you a great spring..Hugs kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlighyt..
Ja visst hade jag en fin helg förstår inte hur ´jag ska hinna uppdatera allt på wordpress men får ta en sak i taget..
Ha en fin dag denna gråa mulna dag..passar bra att hänga vid datorn idag..Kram Night Lady

Carolina sa...

Dear friend, I like the wisdom of this elegant king. I send you a kiss to ride a pink star, from this beautiful night of Argentina to Sweden.

Night Lady sa...

Hello Carolina ..
Thank you for the pink star you sent to me from Argentina ..
In Sweden, it is now no longer the midnight sun now we have dark nights again and see many stars .. But when spring comes back in March next year when we have sunny days around again .. In the summer it is light 22 hours a day in Sweden I love it ..
Now I wish you a wonderful weekend .. Hugs Night Lady