onsdag 24 oktober 2012

07 Days Before Halloween..

Shalima
 
“Festglada Häxor"
Melodi:
"Vi går över daggstänkta berg"
Night Ladys Star
Vi sjunga en sång här och nu – här och nu
Om skogens alla färger här och nu – här och nu
Vid brasan alla sitta, vädret kan för övrigt kvitta
Vi är häxor allesammans jag och du – jag och du
Night Ladys Star
Vi trollar och dricker vårt vin – glada flin
Vi skrattar mycket gärna hela ti´n – glada flin
De kallar oss för fä, men vad fasiken gör dä´?
Vi är häxor allesammans jag och du – jag och du
Night Ladys Star
I cirkeln vi sluter en pakt – gjort och sagt
Med allas våran moders stora makt – gjort och sagt
Vi hjälpa de som lider, när det råder svåra tider
Vi är häxor allesammans jag och du – jag och du
Night Ladys Star
När riten är över och slut – vrål och tjut
Då dansar vi och sjunger vår salut – vrål och tjut
Vi festa loss och fira, med vårt vin och våran bira
Skål på oss, alla häxor jag och du – jag och du
Night Ladys Star
Have a Great Week..
Night Lady


4 kommentarer:

Snow White The Survival sa...

A grandmother pretends
she doesn't know
who you are on Halloween..
Hugs Snow White

Moonlight sa...

Hej Night Lady,
Jag ser att jag inte har hälsad på ett tag, har varit lat, ochså varit upptagen med annat, saka bättra mig...
Inte många dagar kvar till Halloween..
Ha en bra Helg.. Kram Moonlight

Night Lady sa...

Ja Snow White du har alldeles rätt det är just så en fin mormor är..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..Ja det blir betydligt lättare att svara och skriva här på blogspot nu när vi bara är 4 st du jag Snow White och Aurora..Ha en fin dag Kram Night Lady