torsdag 11 oktober 2012

Witch On Broomstick..

Halloween
Witch
NL
Tjo, Häxan flyger
Melodi: "Hej tomtegubbar"
Night Ladys Star
Tjo häxan flyger genom natten..
Båd över granskog och vatten..
Tjo häxan flyger genom natten..
Och skrattar vilt där på kvasten..
Hon flyger upp..
Hon flyger ner..
Och gör en volt så att alla ser..
SVISCH!
Tjo häxan flyger genom natten..
Båd över granskog och vatten..
"Har du ingen kvast"
Night Ladys Star
Kvasten är främst till för cermonier, inte så mycket för att flyga längre..
Ställer man sin kvast vid ytterdörren så skyddar den mot ovälkommna väsen..
Kvasten används för att rengöra ett rum eller en yta inför en cermon.i.
Den behöver inte vidröra golvet och bör heller inte göra det för att rena en plats..
När man går med kvasten och sopar ska man visualisera sig
hur allt ont och smutsigt försvinner för varjet soptag..
Night Ladys Star
Kvasten bör göras en Torsdag i tilltagande måne..
Träslag som avänds är individuellt men det ska vara skyddande arter..
Tex Björk eller pil Innan man man använder sin kvast ska man rena den
och inviga den.. Rena kan man göra tex med Salvia rökelse..
Night Ladys Star
Inviger gör man genom en liten cermoni
där man ger kvasten sina krafter..
Night Ladys Star
"Dagens Citat"
Det är omöjligt att färdas snabbare än ljusets hastighet..
Det är inte heller särskilt önskvärt då ens häxhatt hela tiden flyger av..
Night Ladys Star
Good Luck.. Shalima

4 kommentarer:

nicki007 sa...

Jag älskar mina bloggar därför skriver jag gärna hos mig själv önskar eventuella besökare en fin helg..Kram..

Moonlight sa...

Hej NightLady..
Jag älskar dina bloggar ochså, därför skriva jag nu, och önskar dig en fin helg o. krya på dig!
men idag har jag gjort bort mig totalt, på omväger kommer jag hit,
känner mig stressad...
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Ja men nu tar mina älskade bloggar lite paus från kommentarer..

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Vad trevligt att du älskar mina bloggar också..Hoppas du hade en bra dag igår min var tämligen trist och hostig..Är förbannat less på dessa ständiga infektioner jag bjuds på..Men vad gör man..Ha en fin dag så hörs vi kram Night Lady