måndag 18 februari 2013

Utan Er..

Witch
NL
“Mina Vänner”
Star.gif Star picture by zhansson
Mina vänner, vad vore jag utan er..
Jag känner det mer och mer..
Allting förändras år för år, tiden går..
Men såna som ni består..
Jag är glad att jag känner er..
Star.gif Star picture by zhansson
Mina vänner, det bästa som livet ger..
Det hänger ihop med er..
Ensam i världen ville jag aldrig va..
Inte en enda dag..
Jag är glad att jag känner er..
Star.gif Star picture by zhansson
När jag är på väg att tappa taget..
Kör omkull eller ramlar överbord..
Då hjälper ingenting över huvud taget..
Utom att ni finns och ger mej mod..
Star.gif Star picture by zhansson
Mina vänner, vad vore jag utan er ...
Text Ingemar Olsson
Star.gif Star picture by zhansson
Night Lady


14 kommentarer:

Queenvickans sa...

Hej
Vi har haft Askonsdagen och är inne i den 40 dagar långa fastan. Skulle verkligen behöva gå in i den. Men man kan iaf röra sig lite mer utomhus när dagarna är längre och ljusare. Ha en fin vecka.
Kram

Ariel sa...

Hello Night lady,
good afternoon,
Beautiful post,
is said that friends are the family you choose! right?
I loved the picture!

Wishing you a wonderful week
hugs and kisses

Felisberto Junior sa...

Hello, Good afternoon!
Alright?
... a true friendship means everything as it relates to success, victory in everything we do in our lives. Who has a friend is never alone, always have the support necessary to win.
my affection
Good beginning of week
kisses

Carolina sa...

My friend Lady Night, what would I do without you?

Sweet magical girl
Brilliant butterfly of cyberworld, glad my life when I see you on my air!

Aurora sa...

Säger exakt detsamma..
Många kramar från mig Aurora

Doris Ann Morris Colley sa...

Hello my friend,
yeepee,
I got your post card yesterday, it is beautiful, I love the castle wow amazing.
Thank you.
like your blog.
have a great week my wonderful friend.
love you hugs

Queenvickans sa...

Nästa vecka skall bli varmare. Hoppas istäcket försvinner då från skogsvägarna. De är halkiga även för hunden. Ha en fin helg.
Kram

Night Lady sa...

Hej Jatta..
Ja visst är det skönt att våren är på gång det känns nästan tycker jag i och med att det är ljust längre..Önskar dig en fin helg...
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hello Ariel ..
Glad you liked the picture ..
Yes friends become well not like a real fanilj but many friends are better and some are worse .. I wish you a nice weekend ..
Hug Night Lady

Night Lady sa...

Hello Felisberto ..
Yes VII's is it that true friendship means everything .. You are lucky if you find any such .. Wishing you now have a long and nice weekend .. Hugs Night Lady

Night Lady sa...

Hello Carolina ..
Yes you slulle probably do without me, but I'm glad I found you .. hug to you from the Night Lady

Night Lady sa...

Sor kram till dig min fina Aurora och ha en fin helg..
Puss / Night Lady

Night Lady sa...

Hello Doris Ann ..
I do not know what's wrong with your blogspot has been turned on again?
I will respond to your wordpress instead ..
How happy I was that you liking the card to send one to eventually .. Now I wish you a great weekend .. Love you Hug Night Lady

Night Lady sa...

Jatta..
Ha en fin helg di med...
Kram Night Lady