torsdag 11 april 2013

Var stolt över dig själv..


Whitch photo 756630a9_zpsa37b15fb.jpg
“Jag Är Unik”
Night Ladys Star
Om du går upp i vikt,så snackas det..
Om du går ner i vikt, så snackas det..
Night Ladys Star
Om du säger vad du tycker så snackas det..
När du försvarar dig så snackas det.
Night Ladys Star
Vad du än gör och tycker så kommer vissa
människor att kritisera dig oavsett vad du
tycker och tänker eller gör..
Night Ladys Star
Var stolt över dig själv som Du är..
Låt folk prata!!!
Night Ladys Star
Jag är ju skapt av mina föräldrar formad av livet..
Så jag är jag jag är unik gilla mig eller ej..
Valet är ditt. .
Night Ladys Star
“Dagens Citat”
Jag är helt unik som alla andra..
Night Ladys Star
Night Lady

14 kommentarer:

Carolina sa...

Dear friend how are you?
People always talk, live your life, smile and move on with joy. Be happy. Get my affection.

Snow White The Survival sa...

Hej Night Lady..
Tack för påskhälsningen..
Önskar dig och alla dina vänner en fin helg..
Kram Snow White

rayasblogg sa...

Det är helt rätt, låt de snacka, de slösar bara sin tid..
Önskar dig en fin helg..
Kram Raya

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Varje Människa är unik,med olika egenskaper,möjligheter..och en oändligt högt värde, och kan inte bytas ut mot någon annan...
Du är en fantastiskt Människa, Glöm inte bort det..
Trevlig Helg, Kram Moonlight

Ariel sa...

Hello Night Lady,
good evening,
we should feel unique because we are unique

Wishing you a wonderful weekend
hugs

Doris sa...

Have a good weekend & week ahead my sweet friend..
love you hun.
big hug. :-)

Aurora sa...

önskar ig en fin helg
Kram Aurora

Night Lady sa...

Hi Carolina..
I feel fine..Hope you are allright to..
Have a nice and great weekend..Hugs kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hej Snow White...
Tack själv min söta underbara Prinsessa Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Taya..
Ja visst har du så rätt..
Önskar dig nu en härlig helg..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Moonlight för dina fina ord..Dom värmer..Stor kram och ha en fin helg..Night Lady

Night Lady sa...

Yes Ariel..
We are all uniqe and thanks good for that..Have a nice weeknd my dear friend..Love always Night Lady

Night Lady sa...

Sane to you my best and dearest friend Doris Ann Love you hugs kisses Night Lady

Night Lady sa...

Tack min söta fina Aurora..
Kram Night Lady