fredag 17 maj 2013

För Att Jag Älskar Sverige..

 
“Du Gamla, Du Fria”
Night Ladys Star
Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Night Ladys Star
Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Night Ladys Star
Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land,
din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand,
din fana, högt den bragderika bära.
din fana, högt den bragderika bära.
Night Ladys Star
Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej, mot allt i en värld
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Night Ladys Star
"Click on the links"
Night Ladys Star


12 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Heja, Heja, Sverige... Kämpa på....
Önskar dig en trevlig Pingst ..
Kram Moonlight

Ariel sa...

Hello Night Lady,
good evening
beautiful hymn!
another beauty more, than you share us about your wonderful country.

Wishing you a wonderful weekend
many kisses and hugs

YoSueño sa...

Bonito homenaje a tu país, seguro que se lo merece,que tengas un bonito fin de semana.Un ABRAZO

Giancarlo sa...

buon fine settimana...ciao

Felisberto Junior sa...

Hello! Afternoon
Beautiful homage to Sweden. Unfortunately, I do not know, except for magazines and news. I know this is the land of the Nobel Prize, Skype, and many universities in ponta.Cliquei links.Hino very beautiful.
Thank you for caring ever
Good weekend
Kisses

Carolina sa...

oh dear, how emotional! Congratulations on your beautiful national anthem, no doubt has great emotion and love for your homeland. A big hug to your heart warm and all proud swedish!

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Ja visst var det härligt att vi vann och på hemmaplan dessutom..
Nu önskar jag dig en riktigt härlig helg så hörs vi Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hi Ariel...
Thank's for your comments and greetings..Now I wish you a wonderfull weekend..Love Always Night Lady

Night Lady sa...

Thank you very much my friend YoSueño ...... Now I wish you a long and relaxing weekend .. Välkonneb back to my blog .. Love always Night Lady

Night Lady sa...

Thank's Giancarloo..
I wish you a Lovely weekend to..
Hugs and kisses Night Lady

Night Lady sa...

Hi Felisberto ..
Yeah I do not know much about your country either, but that's what is so great about the internet you can learn things from each other .. haq a nice weekend now my lovely friend .. Lots of hugs from Sweden .. / / Night Lady

Night Lady sa...

Hi Carolina ..
Yes I think everyone must love their country .. And the blog was most to cheer on Sweden in the IIHF World Championship and that did to because we won :-)
Now I wish you a lovely weekend with better weather ... Hug Night Lady