fredag 10 maj 2013

Vet ni vad...

Stairs photo 2515e5a2_zpsb5802d3f.png
"Jag Har Lärt Mig"
Night Ladys Star
. . . du aldrig ska säga nej till en present från ett barn
. . . du alltid kan be för någon annan när du själv inte har styrkan
att hjälpa på något annat sätt
Night Ladys Star
. . . hur seriöst jag än förväntas se på mitt liv, så behöver alla
ha en vän att skoja med
Night Ladys Star
. . . det enda en människa ibland behöver är en hand att hålla i
och ett hjärta hos någon som förstår
Night Ladys Star
. . . som barn, små promenader runt kvarteret med min pappa
under sommarkvällar betydde väldigt mycket för mig som vuxen
Night Ladys Star
. . . vi ska vara glada för att Gud inte ger oss allting vi ber om
. . . man inte kan köpa allt för pengar
Night Ladys Star
. . . det är de där små dagliga händelserna som
får livet att bli så speciellt
Night Ladys Star
. . . under en annan människas hårda skal döljer sig
någon som vill bli älskad och uppskattad
Night Ladys Star
. . . Vår Herre inte skapade allt på en dag.
Vad får mig att tro att jag kan?
Night Ladys Star
. . . genom att inte bry sig om det som verkligen hänt
inte förändrar det som hänt
Night Ladys Star
. . . kärlek, inte tid, läker alla sår
Night Ladys Star
. . . det lättaste sättet att få mig att växa är att omge mig
med människor som är klokare än vad jag själv är
Night Ladys Star
. . . alla du möter förtjänar
att hälsas med ett leende
- Andy Rooney -
Night Ladys Star
Night Lady


22 kommentarer:

YoSueño sa...

Hay que tener mas confianza en uno mismo, porque los demás te pueden apoyar, pero eres tu quien debe cambar.Un ABARZO

Anonym sa...

Det var en fin blogg.
Jag blev glad för det söta kortet jag fick med posten idag.
Ha en fin helg nu kram Maya.

Felisberto Junior sa...

Hello!
good day
Thank you for caring ever ...
yes ...... the cure for any unhappiness is a hug. Two arms, a heart, and whatever else comes along ....
Good weekend
Kisses

Ariel sa...

Hello Night Lady,
good afternoon,
a magnificent message
each point deserves applause

but there are always two positions,
1 who have the money and talk about the lack of affection
and 2, those who do not have the money to live and affection they have is not enough to keep her own smile.
a sad reality!

I wish you a great weekend
kisses and hugs

Carolina sa...

♡✿♡ ♡✿♡ ♡✿♡
A smile, a kiss and
a scented rose to you,
dear distinguished
Night Lady,
be happy and have a great
weekend!
♡✿♡ ♡✿♡ ♡✿♡

Bernardo Velasco sa...

Hello Lady, great text very truthful and interesting turn reflection, public always interesting things that I like to follow, I'm glad to know you spend to visit, thank you with all my heart, I send you a big hug and have a good order week, greetings ...

Gemitax sa...

Hi Night Lady!! I wish you a great weekend full of happiness and joy. Huge hug!

mathilde1305 sa...

Thank you Night Lady..
Wao, weekend is here, its the time to relax, enjoy the weekend..
Hugs Mathilde

Ummiega sa...

Dear friend, it's really wonderful day spend my time visiting your blog. This weekend wish you luck all day. Kisses and hugs.

Moonlight sa...

Thank you Night Lady..
Nice work, hope you hade a relaxing weekend, now vi enjoying the fin weather..
Hugs Moonlight
Great blogg..
vi should never take anything for granted...

Jane storm sa...

hej Nicki.
hvor er det smukt skrevet.
elsker at komme forbi din blog
flotte billeder og smukke digte.
håber at du har haft en god weekend
sammen med dine kære.
kan du have en god uge med masser af sol og varme.
knus fra mig til dig
Jane ♥

Ann Marie sa...

Hejsan Night Lady!
Det var många kloka och eftertänksamma ord och råd du ger oss här, oftast rusar vi genom livet utan att märka att det är just nu och här livet är, dom redan gångna dagarna är några av de få saker vi inte kan ta igen i efterhand.
Jag önskar dig en vecka fylld av glädje och positiva händelser.
Kram!
//Ann Marie.

Giancarlo sa...

Non si può dire no a un bambino!!Una felice giornata a Te....ciao

Aurora The Lovely sa...

Hi Night Lady..
Thank you for visiting,makes me happy.. hope you are doing fine..
Wish you a great week..
Hugs Aurora

Jatta Jattamarja sa...

Hej
Har tagit paus från blogger. Nu finns det jobb både inom- och utomhus. Vårstädning ... int4e så roligt...
Önskar Dig en fin forts på veckan
samt en Härlig Helg - då skall det bli sommar igen.

Cumulus sa...

Tack för att du delar med dig av tänkvärda och kloka ord!
Du borde skriva en bok.

Önskar dig en riktigt trevlig Pingst.
Kram.

maria sa...

Un beso y feliz fin de semana.
Maria.

Night Lady sa...

Gracias a mi amigo Yosueno para su visita y sus comentarios ..
Te deseo un buen fin de semana .. Abrazos Night Lady

Night Lady sa...

Hej Maya..
Ja det var ju roligt att du fick kortet till sist..Nu önskar jag er en härlig pingst väldigt grått idag men förhoppningsvis bättre väder imorgon..Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hi Felisberto ..
Thank you for visiting and for you to answer all the time you're a good friend .. Wish you a nice weekend now hugs from Night Lady

Night Lady sa...

Hi Ariel ..
Yes I agree with you that's how it is unfortunately ..
Thanks anyway for your visit and your comments .. Wishing you a great weekend .. Hugs Night Lady



Night Lady sa...

Thanks Carolina..
I wish you a nice and magic weekend to..Love always..Hugs kisses Night Lady