tisdag 11 juni 2013

Framför Allt..

Cat photo 1319398-1680x1050-DesktopNexus_com_zps3fc2fd21.jpg
“Kattens 10 Budord”
Night Ladys Star
1. Jag är herren i ditt hus..
nl
2. Du ska inte ha några andra husdjur än mig..
nl
3. Du ska aldrig ignorera mig..
nl
4. Jag kommer att ignorera dig
när jag känner för det..
nl
5. Du ska vara tacksam för att jag över
 huvud taget ägnar dig någon tid under dagen..
nl
6. Glöm inte bort min matskål och se till
att hålla den full..
nl
7. Du ska lägga det mesta av dina pengar på
leksaker och presenter åt mig..
nl
8. Du ska alltid ha ditt knä ledigt för mig
att krypa upp i..
nl
9. Du ska slösa med kärlek och uppmärksamhet
 på min begäran..
nl
10. Framför allt, du ska göra vad som helst och
allt som behövs för att göra mig lycklig..
Night Ladys Star
Night Lady


6 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Vilken gulligt kramgo katt, Jätte härlig bild, och instämmer om budorden ...
Önskar en fin solig sommer..
Kram Moonlight <3

Snow White The Survival sa...

Hej Night Lady...
Hoppas du njuter av ledigheten nu presis som jag gör..
Önskar dig en fin vecka kram Snow White

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
Jag njuta i fulla drag i min garden, och pyssla om mina rosor,
härliga blomningstiden..
Ha en fin tid..
Kram Aurora..

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
Ja en katt stannar inte där man sätter den diom är stolta till skillnad från hundar som är mer fjäskiga.. Hoppas allt bra med dig.. Kram så länge Night Lady

Night Lady sa...

Hej Snow White..
ja visst har jag njutit av ledigheten och mer blir det vi har ju nästan hela sommaren framför oss..Ha en härlig vecka kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja nu är det strålande tider för din trädgård den blir nog jätte vacker.. Lycka till med dina rosor kram Night Lady