torsdag 14 november 2013

Ifall Du Undrar..

 photo 103da87c-1f43-44cd-8f01-7e479c5837e2_zps5587f50f.jpg
“Ifall Du Skulle Fråga”
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Jag är inte simgel..
Inte Upptagen heller..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Jag är bara reserverad
för den person som förtjänar mig..
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
“Dagens Citat!
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Varför gifta mig och göra en man olycklig..
när jag kan förbli singel och göra
tusentals män olyckliga?
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Why get married and make one man miserable..
when I can stay single and make
thousands miserable?
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Nice Week photo 20z2uev.gif


4 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Du har rätt.. instämmer..
Jätte tjusigt blog..
Ha en fin dag, fast den är grå..
Mångar Kramar... Moonlighy

Jane storm sa...

hej night lady.
dit citat er slet ikke så tosset.
det skulle man have tænkt på.:)
spøg til side. kan du forsat have en god weekend. masser af knus og kram fra mig til dig ♥
Jane

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Tack för titten och ha en fin dag du med Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Jane..
Vad roligt att du hälsade på..
Jag vet ännu inte om jag ska fortsätta att ha sidan öppen eller inte det tar för mycket tid tycker jag.. men ska försöka lite till.. Önskar dig en härlig vecka kram Night Lady