måndag 27 januari 2014

Vem Är Du?

Lady photo Lady06-2.gif
 
“Jag Är Jag”
Night Ladys Star
Jag kanske inte är någons första val..
Men jag är ett utmärkt val..
Night Ladys Star
Jag kanske inte rik..
Men jag är värdefull..
Night Ladys Star
Jag låtsas inte vara någon jag inte är..
Eftersom jag är bra på att vara mig..
Night Ladys Star
Jag kanske inte är stolt över saker jag har gjort tidigare..
Men jag är stolt över vem jag är idag..
Night Ladys Star
Jag kanske inte är perfekt..
Men det behöver jag inte vara..
Night Ladys Star
Ta mig som jag är..
Jag kan inte vara någon annan..
Jag är den jag är.....
Night Ladys Star
Night Lady


11 kommentarer:

Doris sa...

Hej Night Lady,
Jag älskar dina vackra ord,
Bra ord att leva med ..
Jag har tagit bort Google eftersom jag inte gillar det längre.
Jag har bara WP BS så jag kommer att hålla dem båda ..
Gene gör ok för nu.
Fortfarande har vi ingen snö i mitt område ..
men det är kallt ute ..
Min helg har varit bra det börjar bli sent så jag går till sängs.
Ha en bra vecka min vän.
älskar dig, stor kram

Moonlight sa...

Hej Night Lady.
Utmärkt beskrivning..
Man är som man är..
Mycket fint blogg...
Ha en fin dag.. Kram Moonlight

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
Underbar blogg, man ska alltid tänka det bästa..
Vår helg varit utmärkt, mycket mys ,och underhållande..
Vi skickar nånga stora kramar min friend.. Aurora

gageier sa...

Hallo liebe Lady der Montag beginnt mit Sonnenschein was will der Mensch mehr da sieht die Welt ganz anders aus,eine schöne Woche wünsche ich dir mit vielen lieben Grüßen Klaus

mathilde1305 sa...

Hej Night Lady..
Hoppas att det är övergående, attdu inte blir förskyld nu,
Min helg varit bra… snart är månaden slut, vad fort januari ha gått, tycker jag..
Krya på dig, Stor Kram Mathilde

Night Lady sa...

Hej Doris...
Vad synd att du tog bort goole kommer du inte att ångra dig den såg ju fin ut..Skönt att din Gene är okay..Här hos oss snöar det idag ser fint ut om man sitter hemma och tittar ut genom föntret och slipper gå ut lol..Hoppas du sover gott nu vi har morgon så jag ska snart äta frukost..Stor kram till dig love you // Nicki

Hi Doris ...
What a shame that you removed goole you will not regret it looked very good .. nice to your Gene is okay .. Here with us is snowing today looks fine if you're sitting at home and looking out the föntret and will not go out lol .. Hope you sleep well now we have tomorrow so I'll soon have breakfast .. Big hug to you love you / / Nicki

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
ja visst är det så och om alla människor kunde lära sig att vi alla är som vi är och acceptera det skulle världen se mycket bättre ut..Ha en fin torsdag kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Roligt att du tyckte om bloggen jag tycker det är jätteroligt när du hälsar på i min blogg..
Kom snart tillbaka och ha en fin helg om vi inte hinner höras innan dess.. Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hi Klaus ..
Yes, today it is snowing in Stockholm and the sky is gray, but it looks nice and it's actually only in January so we'll have to wait a little longer for it to be spring .. Thanks for your visit and comments on my blog spot to have a nice weekend now hug Night Lady

Night Lady sa...

Hej Mathilde..
Ja hoppas det är övergående det värsta jag vet så är det att vara förkyld.. Det snöar idag så ser helt okay ut så länge man slipper gå ut fniss..Nu säger jag trevlig helg eftersom det är torsdag och jag inte kommer att uppdatera Night Lady mer den här vackan..Stor kram Night Lady

ricardo alves / são paulo,brasil sa...

really something this post!