tisdag 11 mars 2014

Night Cities..

“A City of Light”
Night Ladys Star
A city of light.. A people of love..
A land with no name.. And the streets..
Leads me home..
Night Ladys Star
A city of light.. A king of love..
A land with no tears.. And the streets..
Have no name..
Night Ladys Star
A city of light.. With golden streets..
And the blind are frozen..
By colours in view..
Night Ladys Star
A land of love..
Where the lame dances..
And the hungry feast..
In a city of light..
Night Ladys Star
Night Lady


8 kommentarer:

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
jag gillar din nattblogg och den passar utmärkt till en Night Lady :-) Alltid lika spännande att komma in här för man vet aldrig vad du hittat på sen sist..Ha en fin fortsättning på veckan kram Aurora

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Sant... Natten är alltid en drömmande vackert upplevelse ...
en härlig blogg...
Ha en fortsatt fin vecka...
Kram Moonlight

YoSueño sa...

Me gusta una ciudad de luz aunque no tenga nombre. Un ABRAZO

Doris sa...

I love the city lights but it has been so long since I have been out at night.
I never go anywhere unless I just have to.
Mostly to the Dr or visiting my brother or going out to eat sometimes.
Love you blog Nicki.
Hug my friend

Night Lady sa...

Hej Söta Aurora..
Roligt att du tycker min blogg är spännande..jag tycker din blogg är så fin ocksp..Tack för titten min lilla Aurora ha en fin vecka och kom snart tillbaka kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja visst är natten mystisk och vacker..Hoppas din helg varit bra jag hade det lugnt och skönt och är nästan av med min förkylning.. Ha en fin vecka så hörs vi kram Night Lady

Night Lady sa...

Sí YoSueño ..
Todas las ciudades son hermosas en la noche, pero mi ciudad en particular es de Estocolmo ..
Les deseo una semana maravillosa .. Un montón de abrazos de Night Lady

Night Lady sa...

Hej Doris..
Ja nattens ljus är vacker och jag ser ju bara Stockholm just nu men på vintern så får vi mörkt tidigt och när vi sitter i bilen och ska åka hem så glittrar och gnistrar stockholm som tusentals diamanter det är så vackert..
Hoppas allt bra med dig jag är nästan frisk från min influensa för denna gången pussar och kramar till dig från Night Lady

Hi Doris ..
Yes nighttime light is beautiful and I can see only Stockholm right now but in the winter we get dark early and when we sit in the car and going home so glistens and sparkles Stockholm as thousands of diamonds it's so beautiful ..
Hope all is well with you I'm nearly cured of my flu this time kisses