onsdag 9 april 2014

A bit of fun you must have..

Night Lady photo arteofalex2009kina.gif
"Lite Roligt Måste Man Ha"
Night Ladys Star
Johan gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sade:
Åh vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat.
Night Ladys Star
Kvinnan blev rasande och gick raka vägen in till chefen
och talade om att hon hade blivit sextrakasserad på jobbet.
Night Ladys Star
Vad är det som har hänt, frågade chefen
Johan sa att mitt hår luktade nytvättat.
Night Ladys Star
Men, vad är det för farligt med det, frågade chefen.
Vad som är farligt med det fräser kvinnan.
Johan är ju för fan dvärg!
Night Ladys Star
Night Lady


14 kommentarer:

Doris sa...

Hej Nicki,
Jag vet att du inte har tid för min BS så jag tog dig från min lista,
Det är OK
Vi kan fortfarande hålla kontakten i WP
Jag fick din lilla påskgåva i dag var jag så glad ledsen på samma gång eftersom jag inte har kunnat uppdatera min WP BS jag saknar dig.
Tack min underbara vän för den mest underbara påskgåva någonsin haha
Älskar dig stora kramar

Hi Nicki,
I know you did not have time for my BS so I took you off my list,
That is OK
We can still stay in touch in WP
I got you little Easter Gift today & I was so happy & sad at the same time because I have not been able to update my WP & BS & I miss you.
Thank you my wonderful friend for the most lovely Easter Gift ever haha
Love you big hugs

Felisberto Junior sa...

Hello, Good night , Night Lady
\ lol / is smelling what not ...
Thanks for caring, beautiful day thursday, kisses!

Moonlight sa...

Hej Nicki..
Fniss...den var roligt..
Idag var det en fin soldag men ändå kylig, har varit i stan, mycket trafik, och folk stressa som vanligt hit och dit..
Ha en fin kväll , vi hörs ...
Kram Moonlight

mathilde1305 sa...

Hej..
Ja, man ska vara sin egen chef,
då bestämmer man själv..
Jätte roligt inlägg, fint bild..
Snart börja vi pynta till Påsk, härliga fina färger...
Ha en underbar helg..
Kram Thilde

nicki007 sa...

Alla måste ha lite roligt ibland ett absolut måste....

Aurora The Lovely sa...

Hi Night Lady..
Skratt.. Kul blogg..
Den vackraste blomman på jorden är leendet..
Ha en underbar helg..
Stor Kram Aurora

Ariel El vikingo dark sa...

Hello Night Lady,
good evening,
I have laughed with translation,
I hope that the translator, it has done well

I wish you a wonderful evening
a kiss and a hug

Night Lady sa...

Hej Doris...
Ingen fara jag hittar till dig ändå så det är helt okay..
Jag skriver på alla dina sidor men ibland tar det lite tid..
Roligt att du tyckte om din lilla påskpresent..Nu hoppas jag att allt blir bra med dig och Gene och jag önskar er en härlig påsk..Stora kramar Love always kisses from Night Lady

Night Lady sa...

Hej Felisberto..
Roligt att du skrattade åt min lilla historia :-)
Nu önskar jag dig en underbar påsk..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
ja kan vara kul med en rolig historia i bloggarna ibland..
Tack för att du tittade in önskar dig nu en härlig påsk..massor av kramar från Night Lady

Night Lady sa...

Hej Thilde..
ja idag tar jag fram mitt påskpynt det är i senaste laget men bättre sent än aldrig..ha en härlig påsk nu kram Night Lady

Night Lady sa...

Absolut sant Nickis wordpress lite roligt måste man ha...

Night Lady sa...

Hej söta Aurora..
Vad bra att du också gillade min lilla historia..Önskar dig nu en lång fin och härlig påsk kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Ariel..Vad rolig att jag fick fdig att skratta..N önskar jag bara att du får en härlig påsk..Massor av kramar från Night Lady