onsdag 21 maj 2014

En Fördel..

Night Lady photo n19_zpsa6bddd49.jpg
"Fördel Älskarinna"
Night Ladys Star
En konstnär en advokat och en programmerare diskuterar
för och nackdelar med en älskarinna..
Night Ladys Star
Konstnären talar om..
Passionen skönheten och spänningen som
kommer
av risken att bli avslöjad..
Night Ladys Star
Advokaten varnar för svårigheterna..
Det kan leda till skuldkänslor skilsmässa konkurs..
Inte värt det. Alltför många problem.
Night Ladys Star
Programmeraren säger..
Det är det bästa som någonsin hänt mig,.
Min fru tror att jag är hos min älskarinna...
Min älskarinna tror att jag är hemma med min fru...
Och jag kan tillbringa hela natten vid datorn...
Night Ladys Star
Ja så kan man kanske se det
önskar er alla en fin dag
Night Lady
Internet photo Internet_Explorer_7_Logo_red_zps21ac8b59.png


4 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej min vän..
Hoppas din onsdag är fin och att du ser samma sol som jag .. kramar från Moonlight

Ariel El vikingo dark sa...

Hello Night Lady,
goodnight
interesting and intelligent! =)

Wishing you a beautiful Thursday
a kiss and a huge hug


by the way, "lawyers"?
They are a danger "=)

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
jadå jag ser samma sol som du..Hoppas helgen blir bra trots att dom lovat regn på söndag..
tack för titten och massor av kramar från Night Lady

Night Lady sa...

Hi Ariel ..
Always nice when you come to visit :-) And especially now because it's very quiet at blogspot, I think almost no comment on longer bit boring, I think, but maybe it will be better .. I hope you have a nice weekend now lots of hugs from Night Lady