tisdag 27 maj 2014

Ta mig som jag är..

Whitch photo 756630a9_zpsa37b15fb.jpg
“Jag är den jag är”
Night Ladys Star
Jag kanske inte är allas första val men jag är ett utmärkt val..
Jag kanske inte är rik men jag är värdefull..
Night Ladys Star
Jag låtsas inte vara någon jag inte är
eftersom jag är bra på att vara mig själv..
Night Ladys Star
Jag kanske inte är stolt över några av de saker
jag har gjort tidigare men jag är stolt över vem jag är idag..
Night Ladys Star
Jag kanske inte är perfekt men det behöver jag inte vara..
Ta mig som jag är jag kan inte vara någon annan..
Jag är den jag är.
Night Ladys Star
Night Lady

8 kommentarer:

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Bra jag gilla dig med,
Det är bra för självkänslan, att någon ser på en med Kärlek...
Ha en fin dag.. Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Snow White önskar Night Ladys läsare en härlig helg.. Love always Snow White and the Dwarfs

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady
Hoppas du haft en fin och skön helg det har jag haft njutit av solen och pysslat med mina rosor..
Ha en fin början på veckan nu och sköt om dig kram Aurora

Night Lady sa...

Hej Moonlight...
ja det har du så rätt i att vara älskad ger trygghet..Hoppas att du hade en fin helg vi vart bjudna på middag hos Piraten var helt okay..Hoppas din vecka blir bra nu kram Night Lady

Night Lady sa...

Night Ladys läsare tackar dig Snow White och önskar dig en fin vecka.. Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Ja det verkar som om det bara är vi själva som skriver till varandra nu lite tråkigt kan det tyckas men kanske inte så mycket att göra något åt och som sagt några få vänner bättre än många bekanta.. ha en fin vecka och njut av sommaren kram Night Lady

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Roligt, låter uppiggande med musik igen, som vi hade förut på spaces.
Dit solens strålar inte når,dit når dock tonerna..
Ha det Gott... Kram Moonlight

Night Lady sa...

Moonligt ja visst blir det lite skillnad med musik..Blir lite mer liv i det hela..Kram Night Lady