tisdag 4 november 2014

The Mystery of my dreams..

Harlekin photo 0_fd77a_4d14cd63_XL_zps38f98644.png
a
“Night Time Rythmn”
Night Ladys Star
The hauntingly beautiful sound of the loon, as I look up at the sky,
tells the mystery of my dreams, with his heart-felt cry.
The starry night above me sings, as my heart dances with a star.
With my spirit I fly with wings, and travel wide and far.
Night Ladys Star
Each night I'm filled with pleasure, as fragrance fills the air,
looking up to the stars, wishing I was there.
This is how the night time goes, the stars, the sounds, the sight,
listening to the night time rythmn, every single night!
Källa: Rebecca in Thoughts and Words
Night Ladys Star
Night Lady


4 kommentarer:

YoSueño sa...

Es bonito bailar de noche con las estrellas y sentirse libre.Un Fuerte ABRAZO

nicki007 sa...

Mitt hjärta dansade med en stjärna inatt därför har jag varit vaken sen klockan ett så jag hoppas mitt hjärt vill sova och drömma med mig inatt ..

Night Lady sa...

Hej YoSueño..
Vad trevligt att du besökte mig..Hoppas du får en härlig vecka och att du snart kommer tillbaka till min blogg.. massor av kramar från Night lady

Night Lady sa...

vad fint sagt mitt hjärta dansade med en stjärna..