torsdag 26 februari 2015

Jag vet inte vart jag ska men jag är på väg..

 photo cfe56b3e-3571-4d57-bdad-529e3412aa43_zps8ab84528.jpg
“Sluta Upp med”
Night Ladys Star
. . . att beklaga dig..
Låt  inte det negativa som hänt dig i ditt förflutna
prägla det liv du lever nu..
Night Ladys Star
. . . att be om ursäkt för allting..
. . . att skjuta upp saker..
Night Ladys Star
. . . att skylla på andra om det inte går som du tänkt dig..
Night Ladys Star
. . . att vara trångsynt..
. . . att tvivla på dig själv..
. . . att vara rädd..
. . . att säga ”om jag bara”
Night Ladys Star
. . . att grunda ditt liv på  vad andra tycker och tänker om dig..
. . . att vägra resa dig efter ett nederlag..
Night Ladys Star
Du behöver bara bestämma dig för vad du ska ge upp och
aldrig ge upp det väsentliga för att lyckas i livet..
. . . vad det nu kan vara i ditt liv..
Night Ladys Star
Lycka till och njut alltid av livet!
- PETE ZAFRA –
Night Ladys Star
Night Lady
Blomma photo hui_zpsedaxtxsa.png


14 kommentarer:

JamieSilver sa...

Hej hej min vän!!
Jag svarat dig hos min kommentera,
Tack du skrev!!
Håller jag öva här och tar liten ofta..
Stor kram din vän JamieSilver :D

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
hOPas att Du blir bättre snart, är påfrestande med envis hosta osv.
Har tittat till Jamie, verkligen en superfin sida, vi kan beundra.. Krya på Dig ..
Kram Moonlught

Tabitha Ham sa...

Krya på dej nu.. vi saknar dej..kraam

mathilde1305 sa...

Hej Night Lady..
Önskar att Du bli av med din Influensa snart, Krya på Dig..
Kram Mathilde

Snow White The Survival sa...

En fin helg önskar jag alla Night Ladys besökare och vänner...

Gemitax sa...

Thank you for your kind visit at Secretos del Futuro last year. I'm really late, I Know, but I want to thank you your visit. Wishing you a great week!! Kisses for you.

Aurora The Lovely sa...

Ja jag ska verkligen sluta upp med allt det där om jag är så..Men jag tror jag är ganska okay fniss.. Skickar kyssar till dig med kram Aurora

Night Lady sa...

Hej Jamie..
ja man glömmer fort bort saker om man inte varit där på länge.. Jag tycker fortfarande att blogspot är lite krånglig och omständig men som sagt man lär sig samtidigt lite nytt hela tiden.. ha en fin dag Jamie och ja trevligt att du är tillbaka.. Kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja jag har inte så mycket hosta längre men jag känner mig så matt och klen ganska jobbigt Janne har gått till doktorn idag han ringde nyss han har fått antibiotika och en massa annnat så förhoppningsvis blir han bra och jag slipper mer smitta.. Hoppas det gicj bra på ögon igår..Hörs sen kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej tabitha..
Kul att du tittade in.. Men jag har ingenstans att gå och svara dig så får nöja mig med att svara hos mig själv.. ja förhoppningsvis försvinner detta vad det nu är som Janne i vanlig ordning släpat hem.. Sköt om dig kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Thilde..
Svarar bara här hos mig eftersom jag inte längre vill gå och skriva på WP med Night Lady eller snow White vill börja hålla isär dom två ställena lite och inte blanda in så mycket.. Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack söta Snow white..

Night Lady sa...

Hej Gemitax...
Ingen fara bara roligt att du besökte mig nu.. Önskar dig en underbar vecka och välkommen tillbaka.. Massor av kramar från Stockholm // Night Lady

Night Lady sa...

Hej Aurora...
Tack för alla kyssar du skickade dom satt bra lite tröstande när mn är sjuk hoppas du slipper något sådant.. Ha en fin fortsättning på veckan kram Night Lady