tisdag 10 mars 2015

Man måste hålla sig till REGLERNA..

Pride photo 49e04573.jpg
Reglerna..
Night Ladys Star
Kvinnan skapar alla regler..
Reglerna kan ändras helt utan förvarning..
Night Ladys Star
En man kan omöjligt veta alla REGLER..
Om kvinnan misstänker att mannen vet alla regler
måste hon omedelbart ändra en del av dom
Kvinnan har aldrig fel..
Night Ladys Star
Kvinnan kan ändra åsikt när som helst mannen får inte
ändra sin åsikt utan att skriftligt be om lov
från kvinnan..
Night Ladys Star
Kvinnan har all rätt att vara arg eller upprörd
när helst hon vill mannen måste i alla lägen bevara sitt lugn
om inte kvinnan vill att han ska vara arg..
Night Ladys Star
Kvinnan får inte låta mannen veta om hon vill
att han ska vara arg eller upprörs mannen förväntas alltid
kunna läsa kvinnans tankar alltid gäller vad kvinnan
menade inte vad hon sa..
Night Ladys Star
Om inte mannen godtar REGLERNA är det
för att han inte klarar hetluften inte har råg i ryggen
och att han är en fegis..
Night Ladys Star
 Om kvinnan har PMS är alla reglerna ogiltiga
och utan mening och mannen måste följa hennes minsta vink..
Night Ladys Star
Alla försök att skriva ner REGLERNA kan
resultera i kroppsskada om mannen tror att han har rätt
måste han hålla sig till REGLERNA..
Night Ladys Star
Night Lady


16 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon Night Lady!! ♥
Ja håller ibland reglerna mest
kvinnor ofta!!
Så fin den bild!!!
Stor Bamsekram JamieSilver
Pss inte än min vän födda,
cirka 11 dagar fram...♥

Night Lady sa...

Hej Jamie..
Är du anonym idag fniss tur att du skrev vem du är..
ja jag tyckte också att min bild var fin.. Hoppas din vän snart får sin lilla baby det är alltid lite jobbigt att vänta.. Ha en fin vecka Jamie..
Kram Night Lady

Winnie The Pooh sa...

Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa. Så tills jag vet vad så passar jag på att önska dig en fin helg Kram från Winnie The Pooh

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Bra skrvit.. fundersamt..
Kvinnans motstånd är inte alltid bevis på deras ståndaktighet utan mycket oftare en följd av deras erfahrenhet..
Önskar Dig en solig helg..
Kram Moonlight

mathilde1305 sa...

Hej Night Lady..
Jätte fint bild, och reglerna ska finnas, , för att det blir ordning och reda..
Ha en fin helg.. Kram Mathilde

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
Nu har jag skrivit av alla reglerna så att jag kan dom när jag gifter mig ned Phillip fniss..
Ha en fin kväll kram Aurora

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady ja nu har jag hälsat på dig 2 ggr fniss ska bättra mig i fortsättningen.. Ha en fortsatt fin kväll.. Kram Aurora

Efe Sal sa...

En kvinna förtjänar allt begärt.
En kyss.

Night Lady sa...

Hej Winnie..
Tack för din hälsning och din sång :-) Hoppas du får en fin vecka och kom snart tillbaka.. Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
ja det är roligt att skiva om kvinnor men i mitt nästa inlägg sen ska det handla om mannen fniss.. Ha en fortsatt fin vecka kram Night lady

Night Lady sa...

Hej Mathilde..
ja du alla våra regler är bra tyker jag.. tack för titten och ha en fin vecka kram Night Lady

Night Lady sa...

Bra gjort Aurora dom kommer att behövas :-) Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Aurora du får hälsa på så ofta du vill Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Efe sal :-)
Det låter mycket bra att kvinnan förtjänar allt..
Nästa gång jag gör ett inlägg hos Night lady ska den handla om mannen :-) ...Ha en fin vecka kram Night Lady

Araan sa...

Beijos

Night Lady sa...

Thanks Araan.. Kisses and hugs from me Night Lady