onsdag 25 mars 2015

Skönt med textning på film..

Night Lady photo NightLady07_zps0ff31660.jpg
Svar till insändaren
“Filmen förstörds av textning”
Night Ladys Star
Jag är jätteglad att de Svenska Filmerna äntligen textas..
Ofta är musiken så hög att man missar talet eller så är det
någon obegriplig dialekt man inte förstår--
Night Ladys Star
Eller mumlar skådespelarna så man missar härlften..
Det är också bra för invandrare som inte är så bra på
svenska att samtidigt som man hör talet kunna läsa texten..
Night Ladys Star
Du som hör bra och uppfattar allt – låt bli att läsa texten..
Källa: Äntligen text / Metro
Night Ladys Star
Night Lady

11 kommentarer:

Araan sa...

Feliz dia!
Obrigada pela sua visita
em meu blog
beijos com carinho,Araan.

Maria Lucia Santos sa...

happy day and hugs and kisses

Aurora The Lovely sa...

Hej Night Lady..
Ja visst är du bjuden på min bal..Hoppas du hittar både klänning och skor.. ja glasskorna hör verjkligen till Cinderella.. Ha en fin helg kram Aurora

DS Jag tycker också om texten.. :-)

Moonlight sa...

Hej Night Lady..
Visst underlätta det med texten på svenska filmer, för det pratats ju inte rent svenska längre..
Vilken trist dag idag, grått i grått.. men ha en fin dag ändå..
Kram Moonlight

mathilde1305 sa...

Hi Night Lady..
Idag har jag verkligen jobbat, det känns, tårana rinner. Nu håller jag på att svara, men hinner inte överallt, få fortsätta eftersom sedan..
Tycker också det är bra att ha texter på filmer, det underlätta för många..
Ha nu en underbar skön Helg.. Kram Mathilde

Night Lady sa...

Hi Araan..
have a great friday evening and a great weekend..
Hugs kisses Night Lady

Night Lady sa...

Luluasol..
have a long and grate weekend..
Love always.. Night Lady / Nicki

Night Lady sa...

Hej Aurora..
Okay då ska jag börja leta kläder ska bli toppen..Men tills dess ha en fin helg..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Moonlight..
Ja jag tycker det är toppen med text jag sätter nästan alltid på svensk text på svenska program..
Önskar dig nu en fin helg kram Night Lady

Night Lady sa...

Hejsan Thilde..
Ja jag har sett att du varit flitig överallt men ta det lugnt bara när det blir ett tvång ja då blir det tråkigt..
Jag har väl glidit runt lite här och där nu i kväll är bara skit på tv så då passar jag på..Ha en fin kväll nu kram Night Lady

Cavalheira sa...

❤♡Hugs♥Kisses♡❤