tisdag 23 juni 2015

Va ta det en gång till är du snäll..

 photo 11b26642-2f63-4d88-b2c9-05312b0b5f29_zpslhfsgngk.png
“Vad ska de hitta på härnäst”
Night Ladys Star
Häromdagen fick jag mig ett gott skratt i tunnelbanan..
Displayen visade “Inställda avgångar och förseningar
på grund av hala spår..
Night Ladys Star
Ingen snö inga löv vad ska vi då hitta på?
Hala spår javisst det regnade det brukar det ju
nästan aldrig göra i Stockholm..
Källa: Sholmarn/Metro
Night Ladys Star
Hittade detta i Metro och tyckte det var så bra
skrivet hala spår mitt i sommaren ha ha är det
inte det ena så är det det andra..
 
Night Ladys Star
“Dagens Citat”
Det som kallas fullproppat i tunnelbanan
kallas trivsam intimitet på en nattklubb..
Night Ladys Star
Night Lady
 


12 kommentarer:

nicki007 sa...

Tunnelbanan ja jag älskar den på avstånd :-)

JamieSilver sa...

Kära min vän!!
Konstigt jag lagde till dig sen midsommar före, men försvann bild png url!!
så jag lägg här!! Hoppas du hittar som jag vill ge dig
kvinna med havet strand mysigt, den strand från Sicilien...
Hoppas ha en fin hela sommar!!
http://4.bp.blogspot.com/-eAjYNaX9FH8/VX6i12VwgPI/AAAAAAAAA98/AZEbXH8I-98/s1600/header%2Bwoman%2BUnique%2BBeach.png
Stor kram till dig från mig ♥

Snow White The Survival sa...

Vilken tur att jag aldrig behöver åka tunnelbana :-)

Moonlight sa...

Hej Night Lady,
Ja, mycket bra, men vadå.. 80% rails ligger ju under jorden...
Ha en glad dag.. Kram Moonlight

Aurora The Lovely sa...

Kärlek är bara ett ord tills någon kommer och ger det en mening
Så hoppas sommaren snart kommer och besvarar vår längtan och kärlek just nu känns det väldigt ensidigt Kram Aurora

mathilde1305 sa...

Hej Night Lady..
Nu är sommaren här, och man kanske kan ta cykla ute och slipper Tunnelbanan, ..
Njut av solen.. Kram Mathilde

Night Lady sa...

Rätt tänkt WP...

Night Lady sa...

tack Jamie det var en jättefin bild som jag fick..
har sparat den i min dator..
Hoppas du har en skön sommar..
massor av kramar Night Lady

Night Lady sa...

Ja Snow White det ör tur..

Night Lady sa...

Ja Moonlight..
Mycket räls ser vi aldrig..
Men antar att dom begöver skylla på allt möjligt när dom måste redovisa sina ständiga problem.. Hoppas du haft en skön helg..ha nu en fin måndag.. Kram Night lady

Night Lady sa...

hej Aurora..
Ja nu verkar det som om sommaren äntligen är här så nu får vi passa på att njuta..
ha en fin dag och kom snart tillbaka.. Kram Night Lady

Night Lady sa...

Hej Thilde..
ja nu är sommaren äntligen här inte en dag för tidigt..Igår svettades jag ute för första gången i är :-) Hoppas den stannar ett tag nu är less på regn och rusk.. ha en fin dag kram Night lady