måndag 30 november 2015

Julmarknader..

Christmas 02 photo 02_zps7d41d67c.png
“Tre juliga marknader i Europa”
Upplev mysig atmosfär julmusik och pynt på några av
Europas bästa julmarknader..
Night Ladys Star
Rathausplatz Wien:
Gigantiska dekorationer och oändligt med pynt hittar
du på Rathausplatz vill du ta en paus från folk
massan kan du hoppa på jultåget som tar
dig runt marknaden..
Night Ladys Star
Tivoli Köpenhamn:
Europas äldsta nöjespark Tivoli blir ett paradis juletid
med julljus granar hänförande belysning och en
frusen sjö som förvandlas till en skridskobana..
Night Ladys Star
Stortorget Stockholm:
Den anrika marknaden på Stortorget i Gamla Stan
erbjuder traditioner med anor från 1500-talet
här köper du bara Svenska varor från
keramik till mat...
Night Ladys Star
Källa: momondo.se
Night Lady
Christmas 03 photo 20.jpg

8 kommentarer:

Gracita sa...

Esse clima e a decoração natalina vai preparando o nosso coração para o grande acontecimento
Linda imagem minha amiga
Uma tarde linda e abençoada
Beijos com carinho

Efe sa...

I Madrid har vi torget marknaden som är underbara.

En kyss från Madrid

Anonym sa...

En härlig andra advent önskar jag dig Nught Lady.
Kramar fråm Uruviel!!

Moonlight sa...

Ja, det är en härlig tid att besöka Julmarknaden,
det dofter så gott, efter Pepparkakor och Glögg..
Önskar en fin andra Advent.. Kram Moonlight

Night Lady sa...

Tack Gracita..
ja julen är en underbar helg då man får träffa hela sin familj..
Jag önskar att alla hade det så..
tack för ditt besök hos mig och ha en underbar vecka-..
massor av kramar Night Lady

Night Lady sa...

Ja Efe det kan jag tänka mig ..
Jag har aldrig varit i Madrid på vinterna bara på sommaren därför har jag aldrig sett marknaden..ha en härlig vecka och tack för ditt besök..
Kram Night Lady

Night Lady sa...

Tack Uruviel önskar dig detsamma.. Kram Night lady

Night Lady sa...

ja visst är det så Moonlight julmarknader är väldigt speciella och inga andra helger har något liknande..Ha en fin vecka nu kram Night Lady