lördag 11 juni 2016

Under sommaren sjunger sången sig själv..

 photo lady704_zpsqxrc7zyh.png

16 kommentarer:

Nettan sa...

Här kommer en liten hälsning ifrån Bro

ha det gott

Nettan

Nettan sa...

Glömde , jag har ny e-post
annette.boussard@hotmail.com

Kram

Night Lady sa...

Tack Nettan.. Kul att se dig..
Jag har haft mer och mer planer på att lägga ner den här bloggen..
Det är så dött och tråkigt enda anledningen till att den finns kvar och att jag gör en uppdatering då och då beror på att jobb man lagt ner så ännu så länge får den stanna.. men jättekul att du tittade in kom gärna tillbaka snart kram Nicki

Night Lady sa...

Okay spar din nya mail..
Ska jag slänga den gamla?
Kram Nicki

Anonym sa...

Fick meddelandet men behåll sidan lägg inte ner
Det ger sig med tiden blir ofta så här dött när man mestadels får utländska vänner och alla svenska är ju på din wordpress.
Så låt den vara. Ha en bra fortsättning på veckan kram Sussie

Araan sa...

Abraços!
http://i621.photobucket.com/albums/tt296/MIRELLA234/399001251041667.gif

Snow White The Survival sa...

Jag sjunger gärna sommarens sång!!!

Aurora The Lovely sa...

Det låter fint tycker jag att sången sjunger sig själv
Ha en fin helg kram Aurora

Choulet bernard sa...

http://img15.hostingpics.net/pics/471710bonjour.gif

Anonym sa...

Människan är inte annat än summan av sina tankar. Det man tänker det blir man.
Kram Jasmine

Night Lady sa...

Nej Sussie den får bli kvar har man inte tid och lust så kan man ju alltid stänga ett tag.. ha en fin fortsättning på veckan kram Nicki

Night Lady sa...

Thank you Araaan..
Nice to see you on mu blogspot...
have a great week hugs kisses Nicki

Night Lady sa...

Låter fint Snow White...

Night Lady sa...

Ja visst gör det Aurora :-)
Kram Nicki

Night Lady sa...

Thank you Bernard..
Nice to see you in my blogspot to..
Have a great week hugs kisses Nicki

Night Lady sa...

Det har du kanske rätt i Jasmine..
ha en fin dag..
Kram Nicki