fredag 8 juli 2016

Dåliga politiker väljs av goda medborgare som inte röstar...

Harlekin photo 441842pierrottiram22_zpsauskflkb.png
“Det är dags att ta ansvar”
Svenska politiker borde ta ansvar för problemen i Sverige
och medborgarna borde ta ansvar för att meddela
var problemen finns..
Night Ladys Star
Köerna inom vården. till Försäkringskassan, hos
Arbetsförmedlingen, och handläggningstiderna hos
Migrationsverket måste kortas och processerna
effektiviseras..
Night Ladys Star
I många fall behöver regelverken förenklas så
kort och koncist gör något ta ert ansvar...
Källa: Stefan
nl
Harlekin photo 0_132a6f_c1563e98_L_zps8w5kxsz5.png


14 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer verkligen dags att göra något kram Sadira

Snow White The Survival sa...

Alla vill äta vid regeringens bord, men ingen vill diska.

Aurora The Lovely sa...

Politik är mycket tråkigt tycker jag men det är också nödvändigt så kan för övrigt bara instämma.. Kram Aurora

Anonym sa...

Idag har jag gett solen tillstånd att stiga upp tidigare än jag. Ha en fin helg kram Bernard

Anonym sa...

Good Morning söndag! Kaffe plus ett korsord lika min söndag morgon. Kram Sadira

Anonym sa...

Allt har sin skönhet, men det är inte alla som ser den. Kramar OM gör Belle

Anonym sa...

Kram levereras.
Cinderella

Night Lady sa...

ja så är det nog Sadira..
Kram Nicki

Night Lady sa...

Ingen vill diska ja den var bra,,

Night Lady sa...

ja Aurora tyvärr nödvändigt.. Kram Nicki

Night Lady sa...

Låter roligt Bernard det gör jag också ibland.. Kram Nicki

Night Lady sa...

ja kaffe är det första jag vill ha också korsord däremot är inte mitt stuk alls..
Kram Nicki

Night Lady sa...

Bra sagt Belle stämmer bra det.. Kram Nicki

Night Lady sa...

tack kramen mottagen fniss skickar en tillbaks.. Nicki